Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अधिवक्ता संजीव रामपाल मिश्रा बाबा

Tragedy Inspirational

3  

अधिवक्ता संजीव रामपाल मिश्रा बाबा

Tragedy Inspirational

प्यार को जिसने भी दौलत बनाया..

प्यार को जिसने भी दौलत बनाया..

1 min
240


मत पूछना हाल मेरा कभी,

अकेली जिंदगी और रास्ता,

हम तय कर रहे है आहिस्ता 

मत देखना हाल मेरा कभी।


उल्फतें तो बहुत थीं कभी,

मगर दिल न मिले कभी,

आरजू न पाने की दिल में,

तमन्ना थी कोशिश न कभी।


खैर छोड़ो खैरात तो न थी,

खैरात होती क्या गम होता,

दामन से दूर चले जाने का,

जिक्र मोहब्बत ए खैरात, 

न खैरात ए मोहब्बत थी।


उल्फत हो कोई बेवफाई नहीं,

मोहब्बत हो कोई रुसवाई नहीं,

प्यार को जिसने भी दौलत बनाया,

वो न जमीं न आसमां नजर आया,



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy