Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pushp Lata Sharma

Romance Fantasy

4.5  

Pushp Lata Sharma

Romance Fantasy

इश्क की बातें अभी करना मुझे बाकी रहा

इश्क की बातें अभी करना मुझे बाकी रहा

1 min
194



सज सँवर कर आईना मुझको बनाकर चल दिए 

प्यार से देखा मुझे औ मुसकुराकर चल दिए 


रात दिन मुझपर गिराते थे सनम जो बिजलियाँ

आज वो दांतों तले उँगली दबाकर चल दिए 


चाँद तारों से भरी चुनरी अदा से ओढ़ कर 

लाल पीली चूड़ियाँ वो खनखनाकर चल दिए


नैनों में कजरा लगाया बादलों की ओट से

लब गुलाबी है रसीले खिलखिलाकर चल दिए 


इश्क की बातें अभी करना मुझे बाकी रहा

हुस्न का घूँघट निकाला दिल दुखाकर चल दिए



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance