Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mohanjeet Kukreja

Drama

5.0  

Mohanjeet Kukreja

Drama

वक़्त से..

वक़्त से..

1 min
322


सबके भरने का दम भरता है मेरे भी तो भर...

कुछ जख़्म तकलीफ़ देते हैं, उनका कुछ कर !


तेरे गुज़रने पर सुना है सब कुछ भूल जाता है,

शायद वो सदमे भी जो दिल में बना चुके घर !


बुरा बन कर तो बहुत राब्ता रख लिया दोस्त,

किसी रोज़ अच्छा बन कर निकल आ इधर !


यह क्या ज़िद है कि चला गया तो आता नहीं,

कोई प्यार से बुलाए तो कभी पलट आया कर !


हर ग़लत बात पर लोग तेरा ही नाम लेते हैं,

क्यों इतने इल्ज़ाम लिए फिरता है अपने सर ?


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama