Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jalpa lalani 'Zoya'

Abstract Tragedy Inspirational

3  

Jalpa lalani 'Zoya'

Abstract Tragedy Inspirational

साथ था ख़ुदा

साथ था ख़ुदा

1 min
261


जब आ गए थे ज़्यादा ग़म, छोड़ दी थी मैंने बंदगी-दुआ,

मन कहता है ख़ुदा पे ना जा, जो तक़दीर में था वो हुआ।


जब कोई नहीं था साथ तेरे, तब साथ था सिर्फ वो ख़ुदा,

गर उस दिन वो साथ न खड़ा होता, आज न होती ज़िंदा।


तेरी ज़िंदगी में लिखा था हादसा, मत दे किसी को बद्दुआ,

जब तूने किया था सजदा, सिर को तेरे ख़ुदा ने था छुआ।


भरोसा रख 'ज़ोया' खाली न रहेगा दुआ में जो हाथ है उठा,

मत रहना तू मायूस, सब्र की तौफ़ीक़ दे रहा है तुझे अल्लाह।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract