Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajit ram Ranjan

Romance Tragedy

4  

Rajit ram Ranjan

Romance Tragedy

रूठकर उनका चले जाना ..!

रूठकर उनका चले जाना ..!

1 min
17


रूठकर उनका चले जाना ,

कभी समझ ही नही पाए हम ।

रह गया दिल के एक कोने में 

उनका कोई ठिकाना,

कभी भूल ही नही पाए हम ।

कोसते रहे हरपल,

बेचारे दिल को जानेजाना ,

उसके ज़ख़्म को कभी 

देख ही नही पाए हम ।

महसूस होती रही तनहाईया,

भीड़ में भी रोजाना,

अकेलेपन को कभी 

ढूंढ़ ही नही पाए हम।

रूठकर उनका चले जाना ,

कभी समझ ही नही पाए हम ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance