Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajit ram Ranjan

Romance Tragedy

4  

Rajit ram Ranjan

Romance Tragedy

रूठकर उनका चले जाना!

रूठकर उनका चले जाना!

1 min
15


रूठकर उनका चले जाना ,

कभी समझ ही नही पाए हम।

रह गया दिल के एक कोने में,

उनका कोई ठिकाना,

जो कभी भूल ही नही पाए हम।

कोसते रहे हरपल,

बेचारे दिल को जानेजाना ,

उसके ज़ख़्म को कभी,

देख ही नही पाए हम।

महसूस होती रही तन्हाइयां,

भीड़ में भी रोजाना,

अकेलेपन को कभी,

ढूंढ़ ही नही पाए हम।

रूठकर उनका चले जाना ,

कभी समझ ही नही पाए हम।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance