Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pooja Ratnakar

Drama Romance

1  

Pooja Ratnakar

Drama Romance

पहला प्यार

पहला प्यार

1 min
1.3K


प्यार से जब मिली,

मुझे पता न था,

वो चाहता था,

पर उसे जताना ना था !


उसे देख के धड़कने बढ़ जाती थी,

कहना तो बहुत कुछ था,

पर शब्द ना था !


पहले तुम,

पहले की ज़िद जो थी,

उसे हारने की आदत थी,

मुझमें जीतने की हिम्मत न थी।


उसने दबी जुबान में,

जताने की कोशिश भी की,

मैं समझ नहीं पाई,

नासमझ बन मुस्कुराती रही !


काश !

वह जीत जाता,

और मैं हार जाती,

तो जब भी पहले प्यार की,

बात आती तो मैं,

गुनगुना कर मुस्कुराती !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama