Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pooja Ratnakar

Abstract

4.0  

Pooja Ratnakar

Abstract

सामित है वो !

सामित है वो !

1 min
251


होते होंगे फ़रिश्ते

हर गली चौराहे पर ,

पर आज हमने नय्यर को देखा

एक छोटे से आशियाने में ।

फलों से लदे तरु कभी तनते नहीं ,

खामियों से भरा इंसान

कभी झुकते नहीं।

एक बार दिल से झुक कर

तो देख ऐ रतन !

खुदा खूद तेरी रजा़ पूछेगा

ना जाने मेरी जिंदगी की

जुस्तजू क्या है ?

आज रंगों से भरा आसमां

तो कल रेगिस्तान की धूल!!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract