Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अमीर मीनाई

Drama

2  

अमीर मीनाई

Drama

झोंका इधर न आये नसीम-ए-बहार का

झोंका इधर न आये नसीम-ए-बहार का

1 min
470


झोंका इधर न आये नसीम-ए-बहार का

नाज़ुक बहुत है फूल चराग़-ए-मज़ार का।


फिर बैठे-बैठे वाद-ए-वस्ल उस ने कर लिया

फिर उठ खड़ा हुआ वही रोग इन्तज़ार का।


शाख़ों से बर्ग-ए-गुल नहीं झड़ते हैं बाग़ में

ज़ेवर उतार रहा है उरूस-ए-बहार का।


हर गुल से लालाज़ार में ये पूछता हूँ मैं

तू ही पता बता दे दिल-ए-दाग़दार का।


इस प्यार से फ़िशार दिया गोर-ए-तंग ने

याद आ गया मज़ा मुझे आग़ोश-ए-यार का।


हिलती नहीं हवा से चमन में ये डालियाँ

मुँह चूमते हैं फूल उरूस-ए-बहार का।


उठता है नज़अ में वो सरहाने से ऐ 'अमीर'

मिटता है आसरा दिल-ए-उम्मीदवार का।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama