Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

है दिल को शौक़ उस बुत-ए-क़ातिल

है दिल को शौक़ उस बुत-ए-क़ातिल

1 min
230


है दिल को शौक़ उस बुत-ए-क़ातिल की दीद का

होली का रंग जिस को लहू है शहीद का


दुनिया परस्त क्या रहे उक़बा करेंगे तै

निकलेगा ख़ाक घर से क़दम ज़न मुरीद का


होने न पाए ग़ैर बग़लगीर यार से

अल्लाह यूँ ही रोज़ गुज़र जाए ईद का


सारा हिसाब ख़त्म हुआ हश्र हो चुका

पूछा गया न हाल तुम्हारे शहीद का


जा के सफ़र में भूल गए हमको वो अमीर

याँ और दोस्तों ने लिखा ख़त रसीद का


Rate this content
Log in