Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Drama Tragedy

4.8  

ବି. ନିରୁପମା

Drama Tragedy

ତୁମ ଆଗେ ଯାଇ କହେ

ତୁମ ଆଗେ ଯାଇ କହେ

1 min
2.6K



ଦୁନିଆରେ ଯିଏ ଘର କରିଥାଏ

ପଥର ପଡ଼ିଲେ ସହେ ,

ସହି ନ ପାରିଲେ ମୁହଁଖୋଲି ସିନା

ତୁମ ଆଗେ ଯାଇ କହେ ।(ଘୋଷା)


କରି କରାଅ ତ ତୁମେ ସବୁକିଛି

ସେ ବଡ଼ ଦେଉଳେ ଥାଇ ,

ଏ ମଣିଷ କିଆଁ କରମକୁ ନିନ୍ଦେ

ଅଶେଷ ଯାତନା ପାଇ ।

କିଛି ନ ଜାଣିଲା ଭଳି ଦେଖୁଥାଅ

ଯେମିତି ସେ କେହି ନୁହେଁ ।(୧)


ସହି ନ ପାରେ ଯେ-ମୁହଁ ଖୋଲି ସିନା

ତୁମ ଆଗେ ଯାଇ କହେ ।


କେ କାନ୍ଦି ଗଡ଼ିଲା, କା' ହଂସା ଉଡ଼ିଲା

ତୁମର ଯାଉଛି କିସ ,

ଷାଠିଏ ପଉଟି ଖାଇଦେଇ ନିତି

ହେଉଛ ତ ନାନା ବେଶ ।

ମହାରାଜା ଭଳି ତୁମ ଥାଟ୍ଟବାଟ

ଦୀନବନ୍ଧୁ କିଏ କହେ !(୨)


ଦୁନିଆରେ ଯିଏ ଘର କରିଥାଏ

ପଥର ପଡ଼ିଲେ ସହେ....


ତୁଚ୍ଛାଟାରେ କିଆଁ ହୁରି ପକାଉଛ

ଆପଦ ଭଞ୍ଜନ ବୋଲି ,

ଭକତ ବିଚରା ଦୁଃଖେ କାନ୍ଦି ଗଡ଼େ

ଚାହୁଁନାହଁ ଟିକେ ବୁଲି ।

ତୁମେ ପର କଲେ ଆଉ କି ଉପାୟ

ମନମାରି ଖାଲି ରହେ ।(୩)


ସହି ନ ପାରେ ଯେ-ମୁହଁଖୋଲି ସିନା

ତୁମ ଆଗେ ଯାଇ କହେ ।।



ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama