Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Romance Action Others

3  

ବି. ନିରୁପମା

Romance Action Others

ଅଳପେ ପାରିଛି ଜାଣି

ଅଳପେ ପାରିଛି ଜାଣି

1 min
185



ରାଜା ପୁଅ ବୋଲି ସାଧାରଣ ବେଶ 

ଧାରଣଟି କିବା ମନା,

ଏଇ କୃଷକଙ୍କ ଅତିଥି ଆଜି ମୁଁ

ଭୋଜନ କରିବି ଘେନା ।


ଲାସ୍ୟମୟୀ ଏକ ତରୁଣୀ ଦେଖିଲି

ମନ୍ଦିରର ସମ୍ମୁଖରେ,

ଜଳଦାନ କରୁଥିଲେ ତୃଷାର୍ତ୍ତଙ୍କୁ

ପରା ଅତି ଆଗ୍ରହରେ ।


ପଥ ସେ ପ୍ରାନ୍ତରେ ପଶୁ ଶାବକଟେ

କଣ୍ଟା ବାଡ଼ ମଧ୍ୟେ ପଶି,

କଷ୍ଟ ପାଉଥିଲା, ପଦାକୁ କୌଶଳେ

ବାହାର କଲେ ଯେ ଆସି ।


ଅନୁସରଣ ମୁଁ କରିକି ତାହାଙ୍କୁ

ଏ ସ୍ଥାନରେ ଗଲି ମିଳି,

ଭୋଜନ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରି ଖୁଆଇଲେ

ତୃପ୍ତ ହୋଇ ଯିବି ଚଳି ।


ଅନୁମତି ଯେବେ ମିଳିବ କନ୍ୟାଙ୍କ

କୃଷକ ହୋଇବେ ରାଜି,

ପାଣି ଗ୍ରହଣ ମୁଁ କରିବି ଅବଶ୍ୟ

ଏ ଗ୍ରାମ ଜାମାତା ସାଜି ।


ସଙ୍ଗେ ନେଇଯିବି ରାଜ ନଅରକୁ

ରହିବେ ହୋଇ ମୋ ରାଣୀ,

ହୃଦୟେ ତାଙ୍କର ଭରା ସଦଗୁଣ

ଅଳପେ ପାରିଛି ଜାଣି ।



Rate this content
Log in