Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics Fantasy Inspirational

4  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Fantasy Inspirational

ବିଷମ ସଙ୍କଟେ ଅଛୁ

ବିଷମ ସଙ୍କଟେ ଅଛୁ

1 min
495



କେଶବ ହେ କିଛି ପ୍ରତିକାର କର

ବିଷମ ସଙ୍କଟେ ଅଛୁ,

ତୁମ କରୁଣାରୁ ଅତୀତରେ ଆମେ

ବହୁ କ୍ଳେଶୁ ଉଦ୍ଧୁରିଛୁ ।


ସେ ଦୁର୍ବାସା ମୁନି ସାଥେ ଶିଷ୍ୟ ଘେନି

ଆମ୍ଭର ଅତିଥି ଆଜି,

ଭୁଞ୍ଜିବେ ସକଳେ ଉଦର ପୁରାଇ

କଥାଟିକୁ ଥାଅ ବୁଝି ।


ଧର୍ମ ଦେବତାଙ୍କ କୃପାରୁ ପ୍ରାପ୍ତ ଯେ

ଅକ୍ଷୟପାତ୍ର ହେ ସଖା,

ସ୍ୱାମୀଙ୍କ ଶେଷରେ ଭୋଜନ ସାରିଛି

ଅନ୍ନ ନାହିଁ ତହିଁ ଦେଖା ।


ଯାଇଛନ୍ତି ମୁନି ସ୍ନାନ କରିବାକୁ

ସଙ୍ଗେ ଘେନି ଶିଷ୍ୟଗଣ,

କାହୁଁ ଏତେ ଶୀଘ୍ର ଭୋଜନ ଆଣିବୁ

ଭୁଞ୍ଜାଇବୁ ତାଙ୍କୁ କ'ଣ !


ତୁମ୍ଭ ସଖ୍ୟ ଆମ୍ଭେ ଲଭୁଅଛୁ ଯେଣୁ

ନାହିଁ ବନବାସ ଦୁଃଖ,

ଦୁର୍ବାସା ଋଷିଙ୍କ କ୍ଷୁଧା ନାଶକରି

ପାଣ୍ଡବଙ୍କ ମାନ ରଖ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics