କହିଲେ ବଢ଼ିଆ ଅତି
କହିଲେ ବଢ଼ିଆ ଅତି
ରଜ ଖିଲିପାନ ଖାଇ
ଦୋଳିରେ ଝୁଲୁଚି ପାକେଇ ଆଈ
କେତେ ବାଗେ ଗୀତ ଗାଇ ।
ନାତି ନାତୁଣୀଏଁ ମିଶି
ଗୀତ ଶୁଣୁଥିଲେ ମୁରୁକି ହସି
ଅଜା ଯାଉଥିଲେ ଖସି ।
ପିଲାଏ ଆଣିଲେ ଧରି
ପିଠା ଖଣ୍ଡେ ଦେଲେ ମୁହଁରେ ଭରି
କିଛି ଠାରି ତୁନି କରି ।
ଆଈ ଝୁଲି ଝୁଲି ଦୋଳି
ପକାଇଲା ଦି' ଥର ହୁଳହୁଳି
ଶୁଣି ଅଜା ଦେଲେ ଗାଳି ।
ତହିଁକି ନ ଦେଇ ଧ୍ୟାନ
ଆଈ ବୋଲିଲେ ହେ ପରାଣ ଧନ
କୌଶଳେ ମୋହିଲ ମନ ।
ଗାଁ ଯାତରେ ଅଭିନୟ
କର୍ଣ୍ଣ ସାଜି କଲ ହୃଦୟ ଜୟ
ସାହସ କଲି ସଞ୍ଚୟ ।
ବାସ ଅତର ଲଗାଇ
ପତର ଲେଖିଲି ଗୁପତେ ଯାଇ
ଜାଣି ଦେଲା କେହ୍ନେ ଭାଇ ।
କହିଲା ବାପାଙ୍କ ଆଗେ
ଶୁଣି ଗଲେ ତୁମ ଘରକୁ ବେଗେ
ପ୍ରସ୍ତାବଟି ଦେଲେ ବାଗେ ।
ତା' ପର ତିଥିରେ ବାହା
କହିଦେଲି ଆମ କାହାଣୀ ଯାହା
ଏ ଯାଏ ଠାକୁର ସାହା ।
ଆଈ ତୁଣ୍ଡୁ ଅନୁଭୂତି
ଗୀତକୁ ଶୁଣିଣ ନାତୁଣୀ ନାତି
କହିଲେ ବଢ଼ିଆ ଅତି ।