Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debjani Sathua

Drama Romance Tragedy

4.0  

Debjani Sathua

Drama Romance Tragedy

ଲଳନା ଅନନ୍ୟା

ଲଳନା ଅନନ୍ୟା

1 min
439


ଆଜି ମୁଁ ସ୍ମରେ କାଳ ସେ ବିଗତ ,


  ବିସରିଛି ହୋଇ କର୍ତ୍ତବର ଅନୁଗତ ।


ନିର୍ବାହ କରିଚାଲିଛି ନିର୍ବିଘ୍ନେ

           ସାଂସାରିକ ସବୁ ଦାୟିତ୍ୱ।


ଗଳ୍ପସମ ସେଇ ଯାତ୍ରା

          ଛାତ୍ର ଜୀବନୁ କର୍ମ ଜୀବନ, 


ଉଦ୍ଦଣ୍ଡ ସରିତର ଅଧିରା ଉର୍ମି

               ଥିଲା ସେଇ ଯୁବା ମନ ।


ଉନ୍ମାଦର ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ

                ରଙ୍ଗେଇ ଥାଏ ଯୌବନ, 


ହୃଦେ ସାଥୀ ନିଳୟେ

                ଗୁଞ୍ଜନ ଶୁଭେ ଘନ ଘନ। 


ଛନ୍ଦି ହୋଇ ଚଞ୍ଚକତା

                      ମନର ସରସୀ,


ମନୋରଥ ନ ହୁଏ ବ୍ୟକ୍ତ 

                ଗୁରୁଜନେ ଭରସି ।


ରତ ହୋଇଲି ସମରେ 

                  ବୁଦ୍ଧିଜୀବିଙ୍କ ସଙ୍ଗ ,


ଭିନ୍ନ ପ୍ରାନ୍ତ ବାସିନୀ

             ଆପଣିଵାକୁ ସଭିଏଁ ଅମଙ୍ଗ।


ଜିତିଯାଏ ଶେଷେ ସମାଜ ରକ୍ଷକଙ୍କୁ,

       ମରାଠୀ କନ୍ୟାାର କରି ପାଣି ଗ୍ରହଣ ।


ବିଜୟୀ ଅନୁଭୂତିରେ ରହି ନିମଗ୍ନ, 


     ଅଭିଳାଷା ରହିଯାଏ

                ଅଭିସାରିକାର ଅପୂର୍ଣ୍ଣ। 


ସମାୟୋଜିତର ବନ୍ଧନେ ଛନ୍ଦି ତାରେ, 

            ଋଢିବାଦୀ ଗୁରୁଜନ ଗହଣେ ,


ହଜିଯାଏ ଭବିଷ୍ୟତ ସଂଯୋଜନା ପଥେ,

          ମଜ୍ଜିଯାଏ ମୁଁ ବିଭବ ଅନୁସରଣେ ।


ଅଜଣା ଆଜି ବି କାହୁଁ ଠାବେ ଚଳଣି ,

         ସେ ତା'ର ଅନୁଦାର ଶଶୁରାଳୟେ ! !


ନିରିଦୟୀ ମୁଁ ପାଶୋରିଲି

                    ସୁନ୍ଦର ତା ଆବେଗକୁ,

  

ପ୍ରତାରିତ ହୋଇଛି ସେ

                    ସବୁ ସ୍ବପ୍ନର ବିଲୟେ ।


ସ୍ଥାବର ପଟାଳିରେ ଆଜି ମୁଁ ଭାଳେ ,

       କରି ହାସଲ ଜୀବନର ସାୟଂକାଳେ। 

 

ଶତଶତ ଦିବସ ଶର୍ବରୀ ବାହି 

           ହସୁଛି ଆଜି ଏଠି ମନଖୋଲି, 


ବିଗତ ପ୍ରିୟାକୁ ମୁଁ  କେବେ 

             ଜୀବନ ସଙ୍ଗୀନୀ ସଜେଇଥିଲି।


କେଡେ ଉଦାରି ସେ ନିରିହା ରମଣୀ।

 

         ନିଃଶବ୍ଦେ ସହି କରିଯାଏ ସାଜି ତ ଘରଣି। 


ଶାନ୍ତ ସୁନେଲି ଦିଗ୍ ବଳୟକୁ

             ଚାହିଁଛି ସେ ବିଭୋରିତ ନୟନେ।

  

ଅପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ଆକାଂକ୍ଷା ସାଉଁଟି ଥିବ 

                 ନିରବ ଆତ୍ମାର ଗହନେ ।


ସେଇ କାନ୍ତା ସଙ୍ଗ ସତେ ହେବ କି ସହର୍ଷ ,


        କର୍ମ ବିରାମ ଜୀବନ ଚରିତ

                               ମୋ ଅବଶେଷ   ! ! 

           


  



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama