Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bharatabandhu Biswal

Action Fantasy Inspirational

4  

Bharatabandhu Biswal

Action Fantasy Inspirational

ପୁକାରେ ଫଗୁଣ

ପୁକାରେ ଫଗୁଣ

1 min
381



ପୁକାରେ ଫଗୁଣ ଆସ ମଧୁକର

ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ କବିବର

ଉଡି ଶବ୍ଦଫୁଲେ ସଂଗ୍ରହ ତଲ୍ଲୀନେ

ଜ୍ଞାନ ରସ ସୁମଧୁର ।

ବିମୁଗ୍ଧେ ସାଗ୍ରହେ ଆସ ଯୋଡି ମନ

ଗଢ ସୁସାହିତ୍ଯ ମଞ୍ଚ 

ସଂପ୍ରସାରି ଭାବ ମୈତ୍ରୀ ସଦ୍ଭାବନା

ସୁନିଶ୍ଚିତ କର ଲକ୍ଷ୍ଯ ।

ଥାଅ ପାଶେ ଅବା ଯେତେ ଦୂରେ ବନ୍ଧୁ

ନିବିଡ ଭାବ ବନ୍ଧନ 

ପଢି ବୁଝିଗଲେ ହୃଦ କଥା ବ୍ୟଥା

ମନର ହୁଏ ମିଳନ ।

ସ୍ପନ୍ଦନ ହୁଅଇ ପ୍ରତିଟି ଶବଦ

ଦରଦୀ ହୃଦୟ ପ୍ରାଣେ

ଅନ୍ବେଷେ ସାହିତ୍ଯ ସମ୍ଭାବନା ସତ୍ଯ 

ନିନାଦେ ଶବ୍ଦ ସଘନେ ।

ସୁମନ ସୁବାସେ ହୁଅ ନିମଜ୍ଜିତ 

ଫଗୁଣ ରଙ୍ଗ ପରାଗେ

ଭରିଦିଅ ମୃଦୁ ମଧୁର ମୂର୍ଚ୍ଛନା

ସ୍ନେହପ୍ରେମ ଅନୁରାଗେ ।

ବସୁଧାକୁ ମଣ କୁଟୁମ୍ବ ଗୋଟିଏ 

ଆତ୍ମିୟ ସ୍ବପରିଜନ

ନିଅ ସୁସଙ୍କଳ୍ପରତ ହୁଅ କର୍ମେ

ସୃଜନରେ ଦିଅ ଧ୍ଯାନ ।

  



Rate this content
Log in