Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Action Inspirational

3.4  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Romance Action Inspirational

ପ୍ରିୟା ମୋ ଅଳସୀ ନଈ

ପ୍ରିୟା ମୋ ଅଳସୀ ନଈ

1 min
339


ଅଳକା ନଈର ଅଳସୀ ସୁଅରେ

ଭାସିଗଲି ଯେବେ ଥରେ ।

ପାଇଲିନି କେବେ କୂଳ କି କିନାରା

ପଡି ତାର ଛଳନାରେ ।୦।


କଳା ମଚ ମଚ ତା' ପଣତ ତଳେ

ରାତି କେତେ ଗଲା ଲୁଚି ।

ପ୍ରୀତି ଭଉଁରୀରେ ଉବୁଟୁବୁ ହେଲି

ମନବଳ କେତେ ସଞ୍ଚି ।

ରୂପେଲୀ ନଈର ରୂପାକନିଆଁ ସେ'

ପଡିଗଲି ତା'ପ୍ରେମରେ ।୧।


ଫୁଲେଇ ସେ ଯେତେ ମିଛେଇ ବି ସେତେ

ଗଭୀରତା ଆବିଳତା ।

କେତେ ସେ ନଈରେ ପହଁରିଛି ହେଲେ

ପଚାରିନି କେବେ ମୋତେ ।।

ବହୁଛି ସେ ନଈ ଦୁଇ କୂଳ ହୋଇ

ଚାହୁଁନି କେବେ ସେ ଥରେ ।୨।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance