ଶାନ୍ତି ଟିକେ ଦ...
ଶାନ୍ତି ଟିକେ ଦ...
ମଣିଷ ଜୀବନର ସୂ...
ମଣିଷ ଜୀବନର ସୂ...
ଭିନ୍ନ ଅନ୍ୟ ନା...
ଭିନ୍ନ ଅନ୍ୟ ନା...
ହୃଦୟ ବିହୀନ
ହୃଦୟ ବିହୀନ
ପିତୃ ଦିବସରେ ପ...
ପିତୃ ଦିବସରେ ପ...
ରଜର ମହକ
ରଜର ମହକ
ଜୀବନ ରସରେ ପ୍ର...
ଜୀବନ ରସରେ ପ୍ର...
ଟଙ୍କା ଓ ମଦ
ଟଙ୍କା ଓ ମଦ
ହୋ ମଉସା
ହୋ ମଉସା
ମନେ ଅଛି ବିଶ୍ୱ...
ମନେ ଅଛି ବିଶ୍ୱ...
ତୁମେ ଗଲା ପରେ
ତୁମେ ଗଲା ପରେ
ମାଦକତା
ମାଦକତା
ପ୍ରେମ ହିଁ ସତ୍...
ପ୍ରେମ ହିଁ ସତ୍...
ଆଲୋକ - କୁମୁଦ
ଆଲୋକ - କୁମୁଦ
ତମେ ଆଉ ମୁଁ
ତମେ ଆଉ ମୁଁ
ହୋଲି
ହୋଲି
ତୁମେ (ସାତ)
ତୁମେ (ସାତ)
ଗୃହ ବନ୍ଦୀ - 1...
ଗୃହ ବନ୍ଦୀ - 1...
ଗୃହ ବନ୍ଦୀ - ୧...
ଗୃହ ବନ୍ଦୀ - ୧...
ଅସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ କ...
ଅସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ କ...
ଚଉରା ମୂଳରେ ଶୀ...
ଚଉରା ମୂଳରେ ଶୀ...
ରଖ ପ୍ରେମିକର ମ...
ରଖ ପ୍ରେମିକର ମ...
ସ୍ମୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃ...
ସ୍ମୃୃୃୃୃୃୃୃୃୃ...
ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ
ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ
ଡଙ୍ଗା
ଡଙ୍ଗା
ସ୍ମୃତି ଏକ ରୂପ...
ସ୍ମୃତି ଏକ ରୂପ...
ସ୍ମୃତି
ସ୍ମୃତି
ହୃଦୟେ ସାଇତି ଅ...
ହୃଦୟେ ସାଇତି ଅ...
ସୁର ତାଳ ମୋ ହଜ...
ସୁର ତାଳ ମୋ ହଜ...
ନଳି
ନଳି
ଭକ୍ତ ବତ୍ସଳ ଶ୍...
ଭକ୍ତ ବତ୍ସଳ ଶ୍...
ଜୀବନର ପ୍ରକୃତ ...
ଜୀବନର ପ୍ରକୃତ ...
ମୋ ଭଲ ପାଇବା
ମୋ ଭଲ ପାଇବା
ଅଜବ ସମ୍ପର୍କ
ଅଜବ ସମ୍ପର୍କ
ଦୀପାବଳୀ
ଦୀପାବଳୀ
ଭାବନା ରାଇଜ
ଭାବନା ରାଇଜ
ବିଶ୍ୱ ଦୟା ଦିବ...
ବିଶ୍ୱ ଦୟା ଦିବ...
ଅପେକ୍ଷାର ଅନ୍ୟ...
ଅପେକ୍ଷାର ଅନ୍ୟ...
ଓଠ ତଳ ହସ"
ଓଠ ତଳ ହସ"
ସଂସାରଟା ଛଳନା...
ସଂସାରଟା ଛଳନା...