Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Kumar Jain

Comedy

4  

Rajesh Kumar Jain

Comedy

ଟିଭିମାତା

ଟିଭିମାତା

1 min
13.8K


ଟିଭିମାତା

 

ରାଜେଶ କୁମାର ଜୈନ୍ (ଶାନ୍ତିରାଜେଶ)

 

ଶୁଣ ଏବେ ନୂଆମାତାର କହୁଛି କାହାଣୀ

ନାମ ଟିଭିମାତା ସମସ୍ତଙ୍କ ହୃଦୟର ରାଣୀ ।

ଅହରହ ଶୁଣାଏ ଆମକୁ ବହୁତ ବାଣୀ

ତା’ରି ସେବା ଦର୍ଶନରେ ଏ ଯୁଗର ପ୍ରାଣୀ ।

ମଡର୍ଣ୍ଣ ବାବାଙ୍କ ମାର୍କେଟିଙ୍ଗ୍ ର ନାହିଁ ଠାଣି

ସକାଳୁ ସକାଳୁ ପ୍ରବଚନର ହୁଏ ବାଣୀ ।

ଦିଅଁଙ୍କୁ ଯାଇ କାଳିଆ ଦର୍ଶନ ବେକାର

ରିମୋଟ୍ ଦାବିଲେ କାଳିଆ ହାଜର ।

କିଆଁ ଦରକାର ମହାଭାରତର ଦିବ୍ୟଦୃଷ୍ଟି

ଏବେ ମାଳମାଳ ସଞ୍ଜୟ ଖୋଲିଦେଲେ ଦୃଷ୍ଟି ।

କେତେ ନାୟିକାଙ୍କ ଓଠ ଆଉ ଫଟୋ ଦୋହଲୁଛି

ଇନ୍ଦ୍ରପୁରୀରେ ମେନକା ଦେଖି ସବୁ ଲାଜେଇଛି ।

ଏହା ଦେଖି ଇନ୍ଦ୍ରଙ୍କର ମର୍ତ୍ତ୍ୟପୁରୀକୁ ଇଚ୍ଛା

କେଉଁଦିନ ଟିଭିମାତାର ହେବ ସଦିଚ୍ଛା ।

ସାରା ବିଶ୍ୱକୁ ଦେଇଛି ସୂତ୍ରରେ ଯୋଡ଼ି

ଦରକାର ନାହିଁ ଯିବା ଉଡ଼ି ଉଡ଼ି ।

ସବୁ ଶକ୍ତି, ଖେଳ ହେଉ ବା ରାଜନୀତି

ସମସ୍ତଙ୍କର ଜଳେ ୟା ଭିତରେ ବତି ।

ଶୁଣ ଏବେ ନୂଆମାତାର କହୁଛି କାହାଣୀ

ନାମ ଟିଭିମାତା, ସମସ୍ତଙ୍କ ହୃଦୟର ରାଣୀ ।

 

ଅପର୍ଣ୍ଣା ନଗର, ଚାଉଳିଆଗଞ୍ଜ, କଟକ-୭୫୩୦୦୪

ଫୋନ୍ : ୯୪୩୭୦୨୦୬୧୮

*****


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy