Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Romance

4  

Bijay Prusty

Romance

ଅପୂର୍ବ ଉଲ୍ଲାସ

ଅପୂର୍ବ ଉଲ୍ଲାସ

1 min
157



ଶେଫାଳୀ ହସୁଛି ମହକ ବିଞ୍ଚୁଛି

ମଳୟ ବହୁଛି ଧିରେ

ଆମ୍ବଡାଳେ ବସି କୋଇଲି ଗାଉଛି

ପ୍ରଣୟ ବିଭୋର ସ୍ୱରେ I


ମେଘ ବରଷୁଛି ଟୁପୁରୁ ଟୁପୁରୁ

ଶୀତଳ କରୁଛି ମନ

ଆକାଶ ବୁକୁରେ ବିଜୁଳି ଖେଳୁଛି

ଜୋଛନା ଢାଳୁଛି ଜହ୍ନ I


ମଧୁର ମଧୁର କଣ୍ଠସ୍ୱର ଟିଏ

କାନରେ ପଡୁଛି ଆଜି

ଚଉଦିଗ ଦେଖ ଝୁମି ଯାଉଛି ଲୋ

ମନ ଯାଏ ହଜି ହଜି I


ମରମ ତଳର ଅକୁହା କାହାଣୀ

ଓଗାଳୁନି ଆଉ ବାଟ

ହର୍ଷ ଉଲ୍ଲାସର କୂଳୁ କୂଳୁ ତାନ

କାନେ ପଡେ ଅବିରତ I


ଓଠର ଫାଙ୍କରୁ ଛିଟିକି ପଡୁଛି

ହସର ଫୁଆର ଟିଏ

ରଙ୍ଗର ରୋଷଣୀ ଦେଖି ଦେଖି ଆଜି

ମନ ପୁଲକିତ ହୁଏ I


ନୀଳ ନିର୍ଜନର ନୂପୂର ଧ୍ୱନିରେ

ଛଳ ଛଳ ହୁଏ ଛାତି

ନୀଳ ଆଖିତଳେ ଦେଖ କେଉଁପରି

ହସିଲାଣି ଜହ୍ନରାତି I

         


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance