Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Inspirational

4  

Bijay Prusty

Inspirational

ମୋ ଦେଶ

ମୋ ଦେଶ

1 min
222


ଯାହାର ପାଣି ପବନେ ଗଢା

ଏହି ଶରୀର ମୋର

ସିଏତ ମୋର ଜନମ ଭୂଇଁ

ଭୂଖଣ୍ଡ ମଧ୍ୟେ ସାର I


ଗୋଟିଏ ପଟେ ହିମାଳୟ ତା

ଶୁଭ୍ର ତାର ଚୁଡା

ଦେବଭୂମୀ ସେ ମଥାକୁ ଟେକି

ଗର୍ବେ ହୋଇଛି ଛିଡା I


ଗଙ୍ଗା ପରି ପବିତ୍ର ନଦୀ

ବହିଯାଏ ତା ବୁକେ

ଶରୀର ମନ ପବିତ୍ର ହୁଏ

ପାନ କରିଲେ ଢୋକେ I


ଏହି ମାଟିରେ ଜନମ ନେଲେ

କେତେ ତପସ୍ୱୀ ଋଷି

ମାନବ ଜାତି କଲ୍ୟାଣ କଲେ

ଅଜ୍ଞାନତା ନାଶି I


ଅହିଁସା ଅଟେ ପରମ ଧର୍ମ

ଏହି ମାଟିରୁ ଶୁଭେ

ଏମିତି ଏକ ମହାନ ଦେଶ 

ଏକମାତ୍ର ଏ ଭବେ I


ବିବିଧତା ମଧ୍ୟେ ବିଭେଦ ନାହିଁ

ନାହିଁ କଳଙ୍କ ଛିଟା

ମଇଁଷି ଶିଙ୍ଘ ଫଟା ଯେ ସିନା

ଯୁଝିଲା ବେଳେ ଗୋଟା I


ମହାନ ଏଇ ଦେଶ ମୋହର

ମହାନ ତାର ନୀତି

ଜନମିଛି ମୁଁ ଏ ଦେଶେ ବୋଲି

ଗର୍ବେ ଫୁଲେ ମୋ ଛାତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational