Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Abstract

3  

Bijay Prusty

Abstract

ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର

ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର

1 min
179


ଜୀବନର ଚଉହଦୀ

ଦେଖିବାକୁ ନଥିଲା ମୋ ବେଳ

ଆଗେ ଆଗେ ଧାଉଁଥିଲି

ପଛେ ପଛେ ଥିଲା ମହାକାଳ I

ଝୁଣ୍ଟି ଝୁଣ୍ଟି ପଡୁଥିଲି

ଆହା ପଦେ ପଡିଲାନି କାନେ

ଆଖିରେ ଶ୍ରାବଣ ଥିଲା

ତେଜ ଟିକେ ନଥିଲା ବଦନେ I

ନିଶାର୍ଦ୍ଧେ ପେଚାର ଡାକ

ଘାରୁଥିଲା ଅଶରିରୀ ଭୟ

କଣ୍ଟକିତ ଯାତ୍ରାପଥ

ଗିରି ଶୀର୍ଷେ ରଖିଥିଲି ଲୟ I

ନିଃଶ୍ୱାସ ମୋ ଚାଲୁଥିଲା

ସତେ ଅବା ଅଣଚାଷ ବାଆ

ଶୂନଶାନ ଯାତ୍ରାପଥେ

କେହିହେଲେ ନଥିଲେ ମୋ ସାହା I

ଅଳ୍ପଦୂରେ ଦିଶୁଥିଲା 

ଶ୍ୟାମଳିମା ସବୁଜ ଅରଣ୍ୟ

ସେ ଅରଣ୍ୟେ ରୂପା ଜହ୍ନ

ଦେଖି ମୋର ଆଖି ହେଲା ଧନ୍ୟ I

ଅନୁଭବ କରୁଥିଲି 

ତୁଣ୍ଡେ କିଛି ପାରିଲିନି କହି

ବିଚିତ୍ର ଭାବନା ରାଜ୍ୟେ

ଦୃଷ୍ଟିଶକ୍ତି ଦେଲି ମୁଁ ହଜାଇ I

ଅନ୍ଧଟିଏ ପାଲଟିଲି

ଆଖିରେ ମୋ ନିବିଡ ଅନ୍ଧାର 

ଜୀବନର ଯାତ୍ରାପଥ 

ସୁଖ ଆଉ ଦୁଃଖର ସମ୍ଭାର I

ନିରବେ ବସି ମୁଁ ଆଜି

ଖୋଲିଦେଇ ମନର କବାଟ

ଅବିସ୍ମୃତ ସ୍ମୃତିର ଭିତରୁ

ସାଉଁଟୁଛି ରଙ୍ଗଭରା ସବୁ ଚିତ୍ରପଟ I

ଚଳଚିତ୍ର ଦୃଶ୍ୟପରି 

ସବୁଦୃଶ୍ୟ ଆଖିଆଗେ ନାଚିନାଚିଯାଏ

କେତେବେଳେ ହସଦିଏ

କେବେ ଆଖି ଲୁହେ ଭରିଦିଏ I

ଏମିତି ଚାଲିବ ସବୁ

ଦିନ ସରି ରାତିଯିବ ହୋଇ

ନାଟକର ଶେଷ ଦୃଶ୍ୟ

ଶ୍ମଶାନରେ ଜଳିବ ମୋ ଜୁଇ I


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract