Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DIPTIMAYEE BEHERA

Abstract

3  

DIPTIMAYEE BEHERA

Abstract

ଭଲପାଇ ଭୁଲ କଲି

ଭଲପାଇ ଭୁଲ କଲି

1 min
267



ଭଲ ପାଇ ତମକୁ ମୁଁ

ବଡ଼ ଭୁଲ କଲି 

ଜାଣି ନଥିଲି ତୁମେ ମତେ 

ପ୍ରତାରଣା ଦବ ବୋଲି ।


ଏମିତି ମୁଁ ଏକୁଟିଆ 

ଖୁବ ଭଲ ଥିଲି

କ୍ଷଣିକ ସମ୍ପର୍କ ପାଇଁ

ଦୁନିଆ ଅପବାଦ ସହିଲି ।


ଅନେକ ଆଶାର ସ୍ୱପ୍ନକୁ ନେଇ 

ଗଢିଲି ସ୍ମୃତିର ହୀରା ଜହ୍ନ 

କୁହ ତୁମେ ...

କାହିଁକି ମୋ ସ୍ୱପ୍ନକୁ ଭାଙ୍ଗିଦେଇ

ଧରାଇଲ ତୁମ ସ୍ମୃତି ଚିହ୍ନ ।


ଭୁଲିବାର ଥିଲା ଯଦି

ଭଲ ପାଉଥିଲ କାହିଁ 

କି ଲାଭ ପାଇଲ ତୁମେ 

ହୃଦୟରେ ନିଆଁ ଜାଳିଦେଇ ।


ବଞ୍ଚିଥିବା ଯାଏ ଭୁଲିବିନି 

ତୁମର ସେହି ପ୍ରେମକୁ

ଦୀପ ହୋଇ ଜଳୁଥିବି

ଆଲୋକିତ କରି 

ତୁମ ଫେରିବା ପଥକୁ ।


ତୁମେ ସିନା ଆସିଥିଲ 

ମୋ ଜୀବନେ ....

ଅଦିନିଆ ଝଡ଼ ହୋଇ 

ହେଲେ ମୁଁ ଧାଇଁଥିଲି 

ମରୀଚିକା ପଛେ 

କେତେ ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାକୁ ନେଇ ।


କାହିଁକି ଭାଙ୍ଗିଦେଲ

ମୋ ମନ ହୃଦୟର 

ଅଧାଗଢା ସୁନେଲି ସ୍ବପ୍ନକୁ 

କାହିଁକି ଚୁରମାର କରିଦେଲ 

ମୋ ଭଲ ପାଇବାର

ସୁନ୍ଦର ତାଜମହଲକୁ ।


ବିଶ୍ୱାସର କଥା ଦେଇ

ତୋଳିଥିଲେ ଦୁହେଁ ଆମେ

ସ୍ମୃତିର ଘରକୁ

ଦଲକାଏ ପବନରେ

ଭସାଇ ନେଲାସବୁ

ସ୍ମୃତିର ଚିହ୍ନସବୁ । 


ଭୁଲିବାର ଥିଲା ଯଦି 

ଆପଣାର କରୁଥିଲ କାହିଁ 

ମୋ ପରି ନିରୀହକୁ । 

ଅପବାଦର ଜ୍ୱାଳା ସହି

ବଞ୍ଚି ରହିଛି ଯିବାକୁ

ଖାଲି ଶ୍ମଶାନକୁ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract