Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Rama chandra Pradhan

Abstract

5  

Rama chandra Pradhan

Abstract

ମା ସରସ୍ବତୀ

ମା ସରସ୍ବତୀ

1 min
465


ଘେନ ମୋ ପ୍ରଣତି ହେ ମା' ସରସ୍ବତୀ

କରୁଅଛି ଆଜି ଅଳି

ଅଜ୍ଞାନ ତିମିର କରିଦିଅ ଦୂର

ତୁମ କୃପା ଦେଇ ଢ଼ାଳି l

ବ୍ରହ୍ମାଙ୍କ ନନ୍ଦିନୀ ବିଦ୍ୟା ପ୍ରଦାୟିନୀ

ତୁମେ ଅଟ କାଦମ୍ବରୀ

ଜଗତ ଜନନୀ ସରୋଜ ବାସିନୀ

ମାଆ ତୁମେ ଶୁକ୍ଲାମ୍ବରୀ l

ଚିର ସାନ୍ୟାସିନୀ ତ୍ରିଲୋକବାସିନୀ

ଶ୍ୟାମଳାଙ୍ଗୀ ଚତୁର୍ଭୁଜା

ସୌମ୍ୟା ସ୍ୱରୂପିଣୀ ହଂସ ବିହରଣୀ

ପଙ୍କଜ ଯୋନି ତନୁଜା l

ମରାଳ ବାସିନୀ କଳୁଷ ନାସନୀ

ବିନାପାଣି ଭଗବତୀ

ଶ୍ୱେତ ପଦ୍ମାସନୀ ପୁସ୍ତକ ଧାରିଣୀ

ମହାଜ୍ଞାନୀ ଦୟାବତୀ l

ଆସ ଅବତରି ଏ ମାୟା ମରତେ

ଜଳାଇ ଜ୍ଞାନର ଦୀପ

ହଟିଯାଉ ସବୁ ସଂସାରୁ କଳୁଷ

ଅଜ୍ଞାନତା ପାଉ ଲୋପ ।।


Rate this content
Log in