Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr. DIPTIMAYEE BEHERA

Romance

4  

Dr. DIPTIMAYEE BEHERA

Romance

ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ

ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମ

1 min
796


ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ ପ୍ରଥମ ହସରେ 

ପଡ଼ିଗଲି ତୁମ ପ୍ରେମରେ 

ତୁମେ କିଛି କୁହ ମୁଁ କିଛି କହେ 

ମୂଲ୍ୟ ନ ଥାଏ ସେ କଥାରେ ।


କଥା ଆଉ ହସ ଭିତରେ 

ପରିବେଶଟା ଦୋହଲି ଉଠେ 

ଯାଉଥିବା ଲୋକ ଚାହାଁନ୍ତି ନିରେଖି

ଆମ ହୃଦେ କିନ୍ତୁ ପଦ୍ମ ଫୁଟେ ।


ମୁଁ ହସୁଥାଏ ଶିଶୁଟିଏ ପରି 

ତମେ ଚାହିଁଥାଅ ମତେ 

ଭାବୁଥାଅ ମୁଁ ତମକୁ ପାଇ

ଖୁସି ହୁଏ ସତେ କେତେ ।


ସେଦିନକୁ ଜମା ଭୁଲି ହୁଏନାହିଁ

ରହି ଯାଇଛି ମୋ ସ୍ମୃତି ହୋଇ 

ଭାବନା ଭିତରେ ବୁଡ଼ି ରହି ମୁଁ

ଖାଲି ଝୁରି ହୁଏ ତୁମ ପାଇଁ । 


ରୁଟିନ ବନ୍ଧା ଜୀବନେ 

ଆସୁଥିଲ ତୁମେ ପ୍ରତିଦିନ

ସ୍ୱପ୍ନ ରାଇଜର ସୌଧ ଗଢ଼ି

କାହିଁ ଦୂରେଇଗଲ ସବୁଦିନ ।


ତମେ ଛାଡ଼ି ଗଲାପରେ

ଜୀବନର ଜଉଘରେ

ଜଳୁଛି ମୁଁ ଶୂନ୍ୟତା ଭିତରେ

ଅନୁତାପର ଅଶ୍ରୁ ଅନଳରେ ।


ଭୁଲି ହଉନାହିଁ ସେଦିନର 

ସେହି ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମକୁ 

ହୃଦୟର ସ୍ପନ୍ଦନ ଶେଷ ହେବାଯାଏଁ

ପ୍ରତୀକ୍ଷା କରିବି ମୁଁ ତୁମକୁ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance