Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Gyanaranjan Sahoo

Abstract

3  

Gyanaranjan Sahoo

Abstract

ଗୋମାତା

ଗୋମାତା

1 min
210


          

ମାନବ କଲ୍ୟାଣ ନିମନ୍ତେ ଆବିର୍ଭାବ ତୋର

ଦିବ୍ୟ ସୃଷ୍ଟି ରୁପେ ଈଶ୍ବରଙ୍କ ଉପହାର ।

କାମଧେନୁ ରୂପେ ପ୍ରସିଦ୍ଧି ଜଗତେ ତୋହର 

ସର୍ବ ମନୋବାଞ୍ଛା ପୂରାଉ ଜଗତ ଜନର ।

ତେତ୍ରିଶ କୋଟି ଦେବତା ଯହିଁ ଥାନ୍ତି ବସି

ପ୍ରତି କାର୍ଯ୍ୟ ଶୁଭ କରୁ ପଞ୍ଚାମୃତକୁ ପରଶି ।

ତୋର ସେବା କାର୍ଯ୍ୟ କରି ଯଶୋମତୀ ନନ୍ଦ 

ପୁତ୍ର ରୂପେ ଦ୍ବାପରରେ ପାଇଥିଲେ ଆଦିକନ୍ଦ ।

ଯେବଣ ଗୃହସ୍ଥ ଗୋସେବା କରେ ସଦା

ସମସ୍ତ ବିପଦ ହରୁ ନ କରି ଦ୍ୱିବିଧା ।

କ୍ଷୀର ତୋର ଜୀବନଦାୟୀ ପୀୟୁଷର ଧାରା

ନବଜାତଠାରୁ ବୃଦ୍ଧ ସଭିଙ୍କ ସାହାରା ।

ସର୍ବଂସହା ଧରିତ୍ରୀର ପ୍ରତୀକ ରୂପିଣୀ

ସେବା ଧର୍ମ ସର୍ବୋପରି ମାନବ କଲ୍ୟାଣୀ ।

ତୋ କ୍ଷୀରରେ ଅଭିଷେକ ମହାଦେବଙ୍କର

ପୂର୍ଣ୍ଣ କରେ ମନସ୍କାମ ଯଜମାନଙ୍କର ।

ବତ୍ସାକୁ ପାଳି ଶିଖାଉ ସଂସାରର ମାର୍ଗ

ତ୍ୟାଗପୂତ ଜୀବନ ହିଁ ଲଭିଥାଏ ସ୍ବର୍ଗ ।

ଚକ୍ଷୁଦ୍ବୟ ତୋ ବାସସ୍ଥାନ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ରଙ୍କର

ଗୋରସ ଗୋବର ଦେଇ ପାଳୁ ତୁ ସଂସାର ।

ତୋହରି ପୁଛରେ ବାସ ହନୁମାନଙ୍କର

ଛାଡ଼ି ପଳାନ୍ତି ଲାଞ୍ଜ ସ୍ପର୍ଶେ ଭୂତ ପିଶାଚ ପ୍ରବର ।

ଆସନ୍ନ ପ୍ରସବା ସାଜେ ବନ୍ଧ୍ୟା ନାରୀ ଜାଣ

ନବ ପ୍ରସୂତୀ ଗାଈ କସକ୍ଷୀର ସେବନ କରିଣ ।

କାଳୀ ଗାଈକୁ ପୂଜିଲେ ହୁଏ ନବଗ୍ରହ ଶାନ୍ତି

ସାତ ଗାଈଙ୍କୁ ସେବିଲେ ଶତ୍ରୁ ଘର ନ ମାଡ଼ନ୍ତି ।

ଭ୍ରାମ୍ୟମାଣ ମନ୍ଦିର ସେ ଯହିଁ ଦଣ୍ଡେ ଅଟକନ୍ତି 

ସେ ସ୍ଥାନର ବାସ୍ତୁଦୋଷ ଉଭାନ ହୁଅନ୍ତି ।

କାହିଁ ସେ ସାମର୍ଥ୍ୟ ମୋର ତୋର ଗୁଣ ବଖାଣିବି

ଅମୀମାଂସିତ ସମସ୍ୟା ନିବାରଣେ ତୋ କାନେ କହିବି ।

ପ୍ରଣାମ କରୁଛି ଗୋମାତା ସର୍ବ ଦୋଷ ନିବାରିଣୀ  

ତୋ ସେବାରୁ ବଞ୍ଚିତ ନକର ଗୋ ଜଗତ ଜନନୀ ।



Rate this content
Log in