Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Tragedy Action Classics

4  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Tragedy Action Classics

ମୋ ଦେଶ କୃଷକ

ମୋ ଦେଶ କୃଷକ

1 min
384


ମୋ ଦେଶ କୃଷକ

ଲହୁ ଲୁହ ଢାଳି

କରେ ବିଲେ କୃଷି କାମ।

ସେଇ ତାର ସେବା ସମାଜ ପାଇଁକି ।

ରଖେ ସେ ଦେଶର ନାମ ।0।


ଦେଇ ଶ୍ରମ ଝାଳ ଫଳେଇଚି ଫଳ ।

ଦେଶର ଜନତା ପାଇଁ ।

ତାଙ୍କ ଓଠେ ହସ ସେ ଦେଖିଲେ କୃଷକ

ଅଧିରେ ମନ ନାଚଇ ।।

ସେ ନଥିଲେ ଦେଶେ ମାନବ ସଭ୍ୟତା ଲୋପ ହୋଇ ଯିବ ଜାଣ ।୧l


ହିଡ ହୋଇଯାଏ ତାର ମାଂସ ହାଡ ।

ମାଟିକୁ ଭାବେ ଚନ୍ଦନ ।

ଶ୍ରାବଣର ଝରି ବର୍ଷାକୁ ନ ଡରି ।

ଫସଲ କରେ ଉତ୍ପନ୍ନ ।।

ସେଇ ଏ ମାଟିର ଏ ମାଟି ତାହାର ।

ଭାରତୀ ମାତା ସନ୍ତାନl୨l



Rate this content
Log in