Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Action

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Action

ବୁଲୁଥିଲେ ଗାଆଁ ସାରା

ବୁଲୁଥିଲେ ଗାଆଁ ସାରା

1 min
477




ମୁହଁକୁ ଫୁଲାଇ ରହନା ତୁ ଆଉ

ମାଳତୀ ଲୋ ଚାହାଁ ମୋତେ ,

ଅଧ୍ୟାପିକା ଗୋଟେ ହୋଇଗଲି ବୋଲି

ପାସୋରିନି ଜମା ତୋତେ ।


ମିଛରେ ତୁ ଯାହା ଅଭିମାନ ବହି

ଦୋଷାରୋପ କରୁ ସିନା ,

ତୋ କଥା ସେଇଠି ମନେ ପଡ଼ୁଥିଲା

ମିଛ କହୁ ନାହିଁ ଜମା ।


ତୁହି ପରା ମୋର ବାଲ୍ୟସଙ୍ଗିନୀ ଲୋ

ସଭିଙ୍କଠୁ ପ୍ରିୟ ଅତି ,

କେତେ ହସ ,ଖୁସି ,ଦୁଃଖ,ସୁଖରେ ଲୋ

ସମୟ ଯାଇଛି ବିତି ।


ମନେପଡ଼େ ଭାରି-ସାଙ୍ଗ ହୋଇ ଦୁହେଁ

ବୁଲୁଥିଲେ ଗାଆଁ ସାରା ,

ଖାଉଥିଲେ ଆମ୍ବ,ପିଜୁଳି ଚୋରେଇ

ସାଧୁଆ ବାଡ଼ିରୁ ପରା !!


ରଜ ଦୋଳି ଆମେ ଖେଳୁଥିଲେ ମିଶି

ଗାଇ ନାନା ରଙ୍ଗେ ଗୀତ ,

ପଉଷ ମାସରେ ନିଆଁ ପୋଉଁଥିଲେ

ଆସୁଥିଲା ଯେବେ ଶୀତ ।


ପୋଖରୀରେ ଆମେ ପହଁରି ପହଁରି

ତୋଳୁଥିଲେ କେତେ କଇଁ ,

ପଢ଼ି ଯାଉଥିଲେ ସାଥୀ ହୋଇକି ବି

ସେସବୁ କି ମନେ ନାଇଁ !!


ତୁମ ଘରେ କିଛି ସମସ୍ୟା ହେବାରୁ

ଅଧାରୁ ଛାଡ଼ିଲୁ ପାଠ ,

ଗାଆଁ ଝିଅ ପୁଣି ଗାଆଁ ବୋହୂ ସାଜି

ଧରିଲୁ ଶୁଶାନ୍ତ ହାତ ।


ବାହାରକୁ ଗଲି ଉଚ୍ଚ ଶିକ୍ଷା ଲାଗି

ପଢ଼ି ହେଲି ଅଧ୍ୟାପିକା ,

ସେଦିନ ତ ଭାରି ଖୁସି ହେଉଥିଲୁ

ଆଜି କିଆଁ ମୁହଁ ଫିକା !!


କୁନି ଝିଅ ତୋର ପଢ଼ି ଗଲାଣି ପା'

କେମିତି ଅଛି ସେ 'ଲୁସି' ,

ମନ ଖୋଲି ଆ' ଆ..କଥା ହେବା ଟିକେ

ସେଇ ଗଛମୂଳେ ବସି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract