ଅଧ୍ୟାପିକା ପିଲାଦିନ କଇଁ ଆମ୍ବ ଚୋରି ଭାଇ ଗୋଟେ ଉତ୍ସବ. ଭାଇ ଏମିତି ଏକ ସଂପର୍କ ଯାହା ଅନେକ ସମୟରେ ମତେ କାନ୍ଦକାନ୍ଦ କରିଦିଏ. ବହୁଦିନ ହେଲା ଭାଇ ସହ କଥା ହୋଇନି କିନ୍ତୁ ତା ସହ ଅନୁଭବ ସେମିତି ଅଛି. କିନ୍ତୁ ଭାଇ ବଦଳିନି.

Oriya ବଦଳିନି Poems