Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Action Classics

4.7  

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Action Classics

ତୁମେ ସ୍ୱୟଂ ଭଗବାନ

ତୁମେ ସ୍ୱୟଂ ଭଗବାନ

1 min
479




ତୁମରି ଭାବରେ ବୁଡ଼ି ରହୁଛି ମୁଁ

ଦିବା ନିଶି ଅହରହ ,

ତଥାପି କାହିଁକି ଭେଟ ପାଉନାହିଁ

ମୁହଁ ଖୋଲି ଥରେ କୁହ !!


ଭକତିରେ ମୋର ଊଣା ହେଉଛି କି

କଲି ଆଉ କିବା ଦୋଷ ,

ସେଥିପାଇଁ ଅବା ଅପ୍ରସନ୍ନ ହୋଇ

ମୋ ପରେ ବହିଛ ରୋଷ ।


ଯେବେଠାରୁ ହେତୁ ପାଇଛି ପରା ମୁଁ

ତୁମକୁ ଦେଇଛି ମନ ,

ଧରି ନେଇଅଛି ଜଗତ କରତା

ତୁମେ ସ୍ୱୟଂ ଭଗବାନ ।


କରୁଅଛି ତୁମ ପୂଜା ଅରଚନା

ଅନ୍ତରେ ଭକତି ଭରି ,

ତଥାପି କାହିଁକି ରହୁଅଛ ତୁମେ

କିଛି ନ ଜାଣିଲା ପରି !!


ମୋ ଧୈର୍ଯ୍ୟର କିବା ପରୀକ୍ଷା ନେଉଛ

କେବେ ହେବ ତାହା ଶେଷ ,

ଥରେ ଯଦି ମୋତେ କୁହନ୍ତ ହେ ନାଥ

ଅନ୍ତର ହୁଅନ୍ତା ତୋଷ ।


Rate this content
Log in