Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta kumar Hota

Crime Others

4  

Prasanta kumar Hota

Crime Others

ଦାଦନକୁ କାହିଁ ବାଦ

ଦାଦନକୁ କାହିଁ ବାଦ

1 min
244



ଆହାରେ ଦଇବ ହେଉ କି ଗରଦ

ଦାଦନକୁ କାହିଁ ବାଦ

ଦେଖିକି ପାରୁନୁ ଭୋକିଲା ପେଟକୁ

ଖନ୍ଦାଳର କେତେ ଖେଦ ।


ନାହିଁ ତାର କିଛି ଫନ୍ଦି ଫରିଆଦ

ନାହିଁ ତା ସଞ୍ଚିତ ଧନ

ଭୋକିଲା ପେଟକୁ ଦାନା ଗଣ୍ଡେ ନାହିଁ 

ଦାଦନ ଖୋଜୁଛି ଶ୍ରମ ।


ଯାଉଛନ୍ତି ଦେଶ ବିଦେଶେ ଖଟିବେ

ବୁଡିଲାଣି ଏଠି ଭେଳା

କର୍ମ ପାଇଁ ସର୍ବେ ହୋଇବେ ପ୍ରବାସୀ 

ଦାଦନର ଏହି ଜ୍ଵାଳା ।


ପେଟପାଇଁ ଯିବେ ରହିବେ ଦୂରରେ 

ଛାଡି ନିଜ ମାତୃଭୂମି 

ଦାଦନର ଆଶା କର୍ମ ହିଁ ଭରସା

ଆଶା ନୁହେଁ ଅସ୍ତଗାମୀ ।


ଚାଲୁଥାନ୍ତି ସର୍ବେ ଭିଟାମାଟି ଛାଡି 

ନିରାହାର ନିରାଶ୍ରିତେ 

ବୃଦ୍ଧ ପିତା ମାତା ପିଲାଙ୍କ ମୁଖରେ 

ଆହାର ଆଶାର ଆପ୍ତେ ।


କିଏ ଭେଟେ ଯମ କିଏ ଦିବ୍ୟ ଧାମ

କ୍ଳାନ୍ତ ନୁହେଁ କିନ୍ତୁ କେହି  

କ୍ଷୁଧାର୍ତ୍ତ ମଣିଷ କିବା ଅବଶୋଷ 

ବଞ୍ଚିବା ଆଶାରେ ରହି ।


ଆସି ଥରେ ଦେଖ ଦାଦନର ଦୁଃଖ 

କେତେ ତା କାରୁଣ୍ୟ ଗତି

କାହା କାନ୍ଧେ ଛୁଆ କାହା ବୋଝ ବୁହା

ଲହୁ ଲୁହ ଯାଏ ଭେଦି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Crime