Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta kumar Hota

Fantasy Others

4  

Prasanta kumar Hota

Fantasy Others

ମୋ ଭାଷା ଓଡ଼ିଆ

ମୋ ଭାଷା ଓଡ଼ିଆ

1 min
11



ଇଂରାଜୀ କହି ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ ଭୁଲିଲି

ଓଡ଼ିଆ କୁ ଲଜ୍ଜା ଦିଏ।

ଓଡ଼ିଶାର ବୋଲି ଓଡ଼ିଆ କି ମୁହିଁ

ଓଡ଼ିଆ ବୋଲି ମୁଁ କହେ।

ଓଡ଼ିଆ ତ ଆମ ମାତୃଭାଷା ଭାଇ

ଓଡ଼ିଶାର ଗର୍ବ ବହେ।।


ଭାଷା ର ମମତା ହରାଇଲେ ସତ୍ତା

ଜାତିର ବିଲୋପ ହୁଏ 

ପ୍ରବାସେ ରହିଲେ ପ୍ରବାସୀ ହୋଇଲେ

ପ୍ରବାସ କି ଭାଷା ନିଏ।

ଓଡ଼ିଆ ତ ଆମ ମାତୃଭାଷା ଭାଇ

ଓଡ଼ିଶାର ଗର୍ବ ବହେ।


ଆଣିବାକୁ ହେବ ମାତୃଭାଷା ମୋହ

କୋହ ଜର୍ଜରିତ ଲୁହେ

ନିଜ ମାଆ କୋଳେ ମାଆକୁ ଭୁଲିଲେ

ଅନ୍ୟାୟ କି କହ ନୁହେଁ।

ଓଡ଼ିଆ ତ ଆମ ମାତୃଭାଷା ଭାଇ

ଓଡ଼ିଶାର ଗର୍ବ ବହେ।


ମାତୃଭାଷା ପ୍ରୀତି କାହାର ଅରୁଚି 

କେଉଁ ମୂଖ କାର କୁହେ

ମାତୃଭାଷା ପ୍ରୀତି ହୃଦୟେ ଜଗାଏ

ହୃଦୟର ଭାଷା ବହେ।

ଓଡ଼ିଆ ତ ଆମ ମାତୃଭାଷା ଭାଇ

ଓଡ଼ିଶାର ଗର୍ବ ବହେ।


ଓଡ଼ିଆ କହିଲେ ଛୋଟ କି ହୋଇବା 

ଏତେ ଡର କାହିଁ ରହେ

ପର ଭାଷା ଆଣି ପରକୁ ପୋଷିଲେ

ପର କି ଆପଣା ହୁଏ।

ଓଡ଼ିଆ ତ ଆମ ମାତୃଭାଷା ଭାଇ

ଓଡ଼ିଶାର ଗର୍ବ ବହେ।


ପର ଭାଷା ତୋଡେ ବଡ଼ିମା କି ବଢେ

ଓଡ଼ିଆ କହିଲେ ନୁହେଁ

ଓଡ଼ିଆ କହିଲେ ଓଡ଼ିଶାର ଗର୍ବ 

ଭାଷା ତା ମର୍ଯାଦା ପାଏ।

ଓଡ଼ିଆ ତ ଆମ ମାତୃଭାଷା ଭାଇ

ଓଡ଼ିଶାର ଗର୍ବ ବହେ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy