Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pratima Panda

Abstract Fantasy

4.3  

Pratima Panda

Abstract Fantasy

ମୃତ୍ୟୁ ମୋ ପ୍ରେମିକ

ମୃତ୍ୟୁ ମୋ ପ୍ରେମିକ

1 min
81


ହେ ମୃତ୍ୟୁ !

ଆସନ୍ତନି ଥରୁଟିଏ ତୁମେ

ବିଶାଳ ତୁମ ବାହୁ ପ୍ରସାରି

ଆବଦ୍ଧ କରି ନିଅନ୍ତନି

ତୁମ ଶକ୍ତ ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ ।


ହେ ମୃତ୍ୟୁ!

ତୁମେ ଆସନ୍ତନି

ମୋ କମ୍ପିତ ଅଧରକୁ

ତୁମ ଉଷ୍ଣ ଓଠରେ

ଚାପି ଧରି ସ୍ତବ୍ଧ କରିବାକୁ 


ହେ ମୃତ୍ୟୁ !

ତୁମେ ଆସନ୍ତନି

ମୋ ସମସ୍ତ ରକ୍ତକଣାକୁ

ତୁମ ଶୀତଳ ସ୍ପର୍ଶରେ

ପାଣି କରିଦେବାକୁ


ହେ ମୃତ୍ୟୁ!

ତୁମେ ଆସନ୍ତନି

ଚାରି ଚକ୍ଷୁର ମିଳନ କରି

ନେତ୍ର ଯୁଗଳକୁ ମୋ

ମୁଦ୍ରିତ କରିବାକୁ ।


ହେ ମୃତ୍ୟୁ !

ତୁମେ ଆସନ୍ତନି

ଛଅଖଣ୍ତ କାଠ ସବାରିରେ

ରାମ ନାମ ସତ୍ୟ ଧ୍ୱନିରେ

ଧ୍ୱନିତ ପରିବେଶରେ

ଖଇ ଆଉ କଉଡିର ପଥରେ

ଧଳାରଙ୍ଗ ଓଢଣୀରେ ଢାଙ୍କି

ଏ ସ୍ୱାର୍ଥପର ଦୁନିଆଁରୁ

ମତେ ନେଇ ଯିବାକୁ ।


ହେ ମୃତ୍ୟୁ !

ଥରୁଟିଏ ତୁମେ ଆସନ୍ତନି

ମୋ ଜୀବନ ସନ୍ଧ୍ୟାର

ଗୋଧୂଳି ଲଗ୍ନରେ

ଅସ୍ତକରିବାକୁ

ମୋ ପ୍ରାଣ ସୂରୁଜକୁ ।

  

ମଶାଣି ଭୂଇଁରେ 

ନିଆଁ ବିଛଣାରେ

ଖୋଲା ଆକାଶର ତଳେ

ରଚନ୍ତେନି ଆମେ

ଚଉଠି ପରବ

ତାରାମାନଙ୍କ ମିଞ୍ଜି ମିଞ୍ଜି 

ଆଲୁଅରେ 

ମାଟି ଓ ପାଉଁଶଗଦା ଭିତରେ

ଲୀନ ହୋଇଯାନ୍ତି ମୁଁ

ତୁମରି ଦେହରେ

ହୁଅନ୍ତା ସଂଗମ ଆମର

ଅଣୁ ପରମାଣୁ ଆଉ

ଆତ୍ମା ପରମାତ୍ମାର  ॥



Rate this content
Log in