Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ABADHOOT PANDA

Fantasy Others

4  

ABADHOOT PANDA

Fantasy Others

ଦ୍ଵାବିଂଶ ଶତାବ୍ଦୀୟ ଜଣାଣ

ଦ୍ଵାବିଂଶ ଶତାବ୍ଦୀୟ ଜଣାଣ

2 mins
315



ପୁରୁଣା ବରଷ ନେଉଛି ମେଲାଣି ନୂଆକୁ ଡାକୁଛି ହାତ ଠାରି,

କୋଳେଇ ନିଅହେ ଧରଣୀବାସୀଙ୍କୁ ଝରାଇ ଆଖିରୁ ଆନନ୍ଦବାରି ।


ମାଗୁନାହୁଁ ତୁମକୁ ଧନ ଜନ କିଛି ମାଗୁଛୁ କେବଳ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ସମୃଦ୍ଧି 

ସତ୍ୟ ଶାନ୍ତି ଦୟା କ୍ଷମାର ରାଜୁତି ସାମାଜିକ ଚଳଣି ସୁବୁଦ୍ଧି l


ଆତତାୟୀ ପରି ଜୀଇବାକୁ ଆମକୁ କେବେ କରନାହିଁ ବାଧ୍ୟ

ସମାଜ କଲ୍ୟାଣେ ବ୍ରତୀ କର ଆମକୁ ସାଧିବାକୁ ଅସାଧ୍ୟ ସାଧ୍ୟ l


ସାହାଯ୍ୟ କର ଆମକୁ ଲୋପ କରିବାକୁ ବିଶ୍ୟୁ ଅରାଜକତା

ସୁଶୃଙ୍ଖଳ ସମାଜ ଗଠନେ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରୁ ଛାଡ଼ି ଆମ ଭୀରୁତାl


ଭାରତମାତା ଆଜି ଖୋଜୁଛି ତାର ଏକ ଯୋଗ୍ୟ ବିପ୍ଲବୀ ସନ୍ତାନ 

ସ୍ଥାପିବାକୁ ସାମ୍ୟବାଦ ଉପମହାଦେଶେ ନାଶି ଅନୀତି ଚିରନ୍ତନ l


ଘରେ ବାହାରେ ସର୍ବତ୍ର ଶୁଭୁଛି ବିକଟ ଚିତ୍କାର କାଳଭୈରବର l

ନାରୀ ଆର୍ତ୍ତ ଚିତ୍କାରେ କମ୍ପୁଛି ମେଦିନୀ ଗଡ଼ୁଛି ଉଲଗ୍ନ କଳେବର  


ବିଗତ ବର୍ଷର ଦୈବୀ ଦୁର୍ବିପାକ ଅଶୁଭ ଘଟଣା କରିଦିଅ ଲୁପ୍ତ

ନୂଆବର୍ଷରେ ଶାଶ୍ୱତ ଚେତନା କରୁ ଆମକୁ ସଦା ଅପକର୍ମ ମୁକ୍ତ ।


ଆଧ୍ୟାତ୍ମିକ ଚେତନା ନିର୍ମଳ ମାନସିକତା ଆସୁ ଜନ ମନ ପ୍ରାଣେ  

ଧରାପୃଷ୍ଠେ ଲୋଟୁ ଶସ୍ୟଶ୍ୟାମଳବିଛଣା ବିଧୌତ ଶଶୀ କିରଣେ ।


ରାଜନୀତି କ୍ଷେତ୍ରେ ଆସୁ ମାନବୀୟ ସଂସ୍କାର ହଟୁ ଭ୍ରଷ୍ଟାଚାର l

ରମଣ କରନ୍ତୁ କାମୁକ ନରେ ସଦା ଲୋଡ଼ି ସ୍ବେଚ୍ଛାରମଣୀମଣିର ।


ତନୁଜୀଵୀଗଣ ପେଟବିକଳେ ଲୋଟିଚାଲିଛନ୍ତି ପରନର କୋଳେ

ବିକଳ୍ପ ଜୀବିକା ଲଭନ୍ତୁ ସେମାନେ ବଞ୍ଚି ସଦାନାରୀ ମର୍ଯ୍ୟାଦାରେ ।



କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ହୁଅନ୍ତୁ ସଦୟ ହଟାଇ ଦେଶରୁ ସଦା ଯୌନ କଟକଣା

ହୋଇଯାନ୍ତୁ ସଦା କଳଙ୍କମୁକ୍ତ ପତି ଅତ୍ୟାଚାରୁ ସର୍ବ ସୁଗୃହଙ୍ଗନା ।


ଶିଖନ୍ତୁ ପ୍ରେମର ପ୍ରକୃତ ସଂଜ୍ଞା ଆମ ଆଧୁନିକପନ୍ଥୀ ଯୁବଗୋଷ୍ଠୀ

ଶିକ୍ଷିତ ଆଧୁନିକ କୁମାରୀଏ ଜାଗି ରଖନ୍ତୁ ଅକ୍ଷତ କୌମାର୍ଯ୍ୟଗଣ୍ଠି ।


ଜିଦ୍ଦି କରନ୍ତୁ ଅଧୁନିକା ଯୁବତୀଗଣ ଶିଖିବାକୁ ଜୁଡୋକରାଟୀ,

ନାରୀର ପ୍ରାର୍ଥନା ନିଶ୍ଚୟ ଶୁଣିବେ ଅବଳା ରକ୍ଷଣେ ପରମେଷ୍ଠି l


ଆହେ ଏକବିଂଶ ଶତାବ୍ଦୀ ବୁଝାଅ ଦ୍ଵାବିଂଶଙ୍କୁ ତୁମେ ଶତ ବାର,

ସମାଜ ସଂସ୍କାର ବ୍ରତ ପାଳନ୍ତୁ ସେ ଦୁଃଖ ହରି ଭାରତ ମାତାର l


ଆଉ ମାତ୍ର ଦୁଇ ଦିନ ଅଛି ବାକି ଆପୁଷି ଦାୟିତ୍ୱ ଦିଆ ନିଆର 

ଏ ମଧ୍ୟେ ସୁରୂପେ ବୁଝାଇ ଦିଅ ତାଙ୍କୁ କାର୍ଯ୍ୟନିର୍ଘଣ୍ଟ ଭବିଷ୍ୟତର ।


ପ୍ରାର୍ଥନା ଏତିକି ଆମର ହେ ଏକବିଂଶ କର ଟିକେ କର୍ଣ୍ଣାଗୋଚର

ଶାନ୍ତି ସୁଖ ଐକ୍ୟ ପ୍ରତିଷ୍ଠା ପୂର୍ବକ ବୃଦ୍ଧିପ୍ରାପ୍ତ ହେଉ ମାନବିକତାର ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy