Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swarnalata Dash

Children

4.2  

Swarnalata Dash

Children

ବାରମଜା

ବାରମଜା

1 min
359


ବାରମଜା ଆହା କି ମଜା

ଖାଇଲେ ସର୍ବେ ଖୁସି

ପିଲା ଠୁ ବଡ଼ ପୁଅ କି ଝିଅ

କେଡେ ସୁଆଦ ଭାଷି ।


କିଏ କହେ ତାକୁ ଚେନାଚୁର 

କିଏ କହେ ମିଶ୍ଚର

ରାଗ ଲୁଣିଆ ଅଲଣା ପୁଣି

ଅଛି ନାନା ପ୍ରକାର ।


ମୁଢି ସହିତ ମିଶାଇଦେଲେ

ବର୍ଷା ପାଗ ବେଳେ

ଦାଣ୍ଡ ପିଣ୍ଡାରେ ବସି ଖାଇଲେ

ପରମ ସୁଖ ମିଳେ ।


ପିଲାଏ ମିଶି କରନ୍ତି ପାଗ

ମୁଢି ମିଶ୍ଚର ଲଙ୍କା

ପିଆଜ ଅଦା ଧନିଆ ପତ୍ର

ତେଲ ମିଶାଇ ସଜା।


ମଝିରେ ରଖି ଗୋଲ ହୋଇ

ଶ୍ରେଣୀ ଆଗରେ ବସି

ଖାଇବା ଦେଖି ଗୁରୂ କହିଲେ

ମୋ ଭାଗ ଦିଅ କିଛି ।


ପିଲାଦିନର ସେ କଥା ଆଜି

ପଡୁଛି ମନେ ମୋର

ସ୍ନେହ ଡୋରରେ ବନ୍ଧା ଥିଲୁ

ଗୁରୁ ଶିଷ୍ୟ ଆବର ।


ସାଙ୍ଗ ସାଥିରେ ନଦୀ କୂଳରେ

ବାଲି ଉପରେ ବସି

ବାରମଜା ମୁଢି ସାଥିରେ

ଖାଇକି କେଡେ ଖୁସି ।


ନ ଥିଲା ଭେଦ ଭାବ ବିଚାର

ମିଶି ମିଶ୍ଚର ସମ

ସାଙ୍ଗ ସାଥୀ କି ଗୁରୂ ଶିଷ୍ୟ 

ଅତୁଟ ସେ ବନ୍ଧନ ।


କର୍ପୁର ଯାଇ କନା ପଡିଛି

ନାହିଁ ସେ ସ୍ନେହ ଭାବ

ବଦଳି ଯାଇଛି ଭାବ ବନ୍ଧନ

ସତେ କି ସେ ଫେରିବ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children