Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Henarani Senapati

Crime Inspirational Others

4.5  

Henarani Senapati

Crime Inspirational Others

" ଅସହାୟ ନାରୀ "

" ଅସହାୟ ନାରୀ "

1 min
601



ଦୂର ଦିଗନ୍ତ ରେ ବିସ୍ତାର ବଳୟ

ଅପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ରଶ୍ମି ମୁଗ୍ଧ କରେ ଲୟ ।


      ସୃଷ୍ଟିର ସୃଜନା କି ସୁନ୍ଦର ଆହା

      ଦେଖି ମନ ଲୋଭା ହୁଅଇଟି ତାହା ।


ସୁନେଲି କଳ୍ପନା ରଙ୍ଗୀନ ଦୁନିଆ

ପୁରୁଷ ପ୍ରଧାନ କରିଛି କିମିଆଁ ।


       ନାରୀ ର ତ ଏଠି କର୍ତ୍ତୃତ୍ବ ନାହିଁ 

       ବେସାହାରା ନାରୀ ଇଜ୍ଜତ କାହିଁ ।


ଅନ୍ଧକାର ମଧ୍ୟେ ନର ରାକ୍ଷସ 

ନାରୀ ସତୀତ୍ବକୁ କରନ୍ତି ଗ୍ରାସ ।


       ବୋହୂ ନାବାଳିକା ଝିଅ ମାନଙ୍କୁ

       ହରଣ କରନ୍ତି ନିର୍ଜନ ସ୍ଥାନକୁ ।


ଇଜ୍ଜତ ଲୁଣ୍ଠନ କରି ମାରନ୍ତି

ଝିଅ ଜନ୍ମ କଣ ଦୋଷ କରନ୍ତି ।


       ଆଉ କେତେ ନର ମାୟା କରନ୍ତି 

       ପ୍ରେମ ମଞ୍ଜି ବିଞ୍ଚ ଭଲ ପାଆନ୍ତି ।


ଅବଳା ଦୃବଳା ଫସଇ ପ୍ରେମେ

ଅମୃତ ର ବିନ୍ଦୁ ସ୍ବାଦକୁ ଚୁମେ ।


       ଶୋଷଣ କରିଣ ଦିବା ନିଶି ମିସି 

       ମନଛାଡି ଗଲେ ମାରେ ତଣ୍ଟିଚିପି ।


ଝିଅ ବିଭା ହେଇ ଶାଶୁ ଘର ଗଲେ 

ସେଠି ବି ତ ନିସ୍ତବ୍ଧ ଯନ୍ତ୍ରଣା ମିଳେ।


       ଯେଉଁ ସ୍ବାମୀ ବେଦି ଉପରେ ବସି 

       ବିବାହ କରଇ ଜବାବ ପରସି ।


ପତ୍ନୀ ମୋର ପ୍ରିୟା ମୋ ଗଜରା ହାର 

ଦୁଃଖ ଦେବି ନାହିଁ ମୁଁ ହୃଦୟେ ତାର ।


       ନୂଆ ନୂଆ ଦିନ ଭଲରେ କଟେ 

        ଅସଲ ଋପ ତ ପଛେ ପ୍ରକଟେ ।


ରୋଷେଇ ତ ତୁମେ ଭଲ କରୁନ

ସ୍ବାମୀ କୁ ତ ଖୁସି କରି ପାରୁନ।


        ଅଶାନ୍ତି ରେ ମୋର ପ୍ରାଣ ତ ଯିବ

        ବିପନ୍ନ କରିଲ ମୋର ଜୀବନ ।


ପିନ୍ଧା ଛିଟ କାନି ଲୁହଭିଜା ସ୍ମୃତି 

ଦିବ୍ୟ କାନ୍ତି ଶୋଭା ମଳିନ ର ମୃତ୍ତି ।


      ପ୍ରେମ ଜଦି ହେଲା ଶାଶ୍ବତ ସୁନ୍ଦର 

     ଝିଅ ହେଲା ଜଦି ଅମୂଲ୍ୟ ରତ୍ନ ହାର ।


ତେବେ ଯୁଗେ ଯୁଗେ ନାରୀ କାହିଁକି 

ବଳି ପଡୁ ଅଛି କୁହନ୍ତୁ କାହିଁକି ।


      କେଉଁ ଜନ୍ମରେ ସେ କି ପାପ କଲା 

      ନାରୀ ଜନ୍ମ ତାର ବିଫଳ ହେଲା ।


       

        


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Crime