Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kailash Chandra Sahani

Abstract Tragedy Crime

2.3  

Kailash Chandra Sahani

Abstract Tragedy Crime

ପ୍ରତାରଣା ର ପ୍ରତିବିମ୍ବ

ପ୍ରତାରଣା ର ପ୍ରତିବିମ୍ବ

1 min
306



ବିମ୍ବ ରୁ ପ୍ରତିବିମ୍ବ

ପ୍ରତାରଣାର ପ୍ରଚ୍ଛନ୍ନ ଇଙ୍ଗିତ ,

ହଜି ଯାଉଥିବା ଶୀତାର୍ତ୍ତର ସୋରିଷ କ୍ଷେତ

ବାଟବଣା ମୌସୁମୀର ଉଦ୍ଦାମ ସଙ୍ଗୀତ

କପୋତୀର ବାହୁନା କାନ୍ଦଣା

'ଉଠ୍ ପୁତା ଉଠ୍'

ସବୁଠି ପ୍ରତାରଣାର ଦିଶାହୀନ

ପାଲଟଣା ମନର ବୋଇତ !


ବିଶ୍ବାସର ବିସ୍ମୃତି ଭିତରେ

ସମ୍ମୋହନର ସନ୍ଧି କ୍ଷଣ

ପ୍ରତାରିତ ହୁଏ ,

ଗହଳ ମାଣ୍ଡିଆ କିଆରୀରେ

କିଏ ଛୁଏଁ ଜହ୍ନର ଚିବୁକ

କେଉଁ ଫୁଲଗଛ ମରିଯିବାର କାରଣ

ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ ପ୍ରତାରଣା ଫସିଲ୍ ହୋଇଯାଏ

ଡଙ୍ଗର ତଳର କୁରେଇ ଫୁଲ,

ମାଆ କୋଳ ଶୂନ୍ୟ ପଡିଥାଏ

ନୀଳ ଆକାଶ ତଳେ !


କେଉଁଠି ଅଟକିଯାଏ କୃଷ୍ଣଚୂଡା ର

ଅର୍ଦ୍ଧ ମୁକୁଳିତ ମୁକୁଳ

କେଉଁଠି ହାଇ ମାରେ କାହା ପ୍ରତାରଣାର

କଳାଛାଇ ,

ମହାନଦୀ ର ନୀଳଢେଉ

ଜୀବନ ନାଟକର ଅଙ୍କ କଷୁଥାଏ

ଖରିବଣ ଶୂନ୍ୟ ସିକତାରେ ।


ଲଲିପପ୍ ଦେଖାଇ କିଏ ଭଣ୍ଡେ

କାଠ କେବିନ ତଳେ ଉଣ୍ଡେ

ପର କଅଁଳି ନଥିବା ଶାବକର ଡେଣା

ଗୋଟେ ରକ୍ତ ଜୁଡୁବୁଡୁ ଲାଲପରୀଟିଏ

ମୂର୍ଚ୍ଛିତ ହୋଇ ପଡିଥାଏ ପ୍ରତାରଣାର ପ୍ରହେଳିକାରେ !


ଗର୍ଭଣା ସଂକ୍ରାନ୍ତିରେ ଥୋର ବାହାରି ନଥିବା ଧାନକେଣ୍ଡା ଦେଖି

କାହା ମନତଳେ ଚରିଯାଏ ବିଷ

କିଏ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତିର ପାହାଡ ମଥାନରେ

ଦେଖୁଥାଏ ପ୍ରତାରଣାର ଶେଷ ଇସ୍ତାହାର ,

କାକୁସ୍ଥ ସମୟ ଧୀରେ ଧୀରେ ନିଏ ଅବସର ।


ପ୍ରତାରଣାର ଶେଷ ସ୍ବର ଟିଏ

ଗୁମୁରି କାନ୍ଦୁଥାଏ

ପ୍ରେମର ପରିତ୍ୟକ୍ତ କାଗଜ ଠୁଙ୍ଗାରେ

ପାନ୍ଥଶାଳାର ଶିଉଳି ଚଟାଣରେ ,

ଭଙ୍ଗାଚୁଡି , ବିକ୍ଷିପ୍ତ ରେତ,

ଆଉ ରକ୍ତଭିଜା ଅନ୍ତଃବସ୍ତ୍ର

କାହା ସରଜମିନ ତଦନ୍ତର ଖୋରାକ ପାଲଟେ

ଶୀତ ସକାଳରେ ।


ପ୍ରତାରଣା ସରେ ନାହିଁ

ଜୀବନର ଖଣ୍ଡିତ କାବ୍ୟରେ ,

ନୂଆ ଆଶାର ଅରୁଣିମାରେ

କିଏ ଛୁଇଁ ଯାଏ ମନ ଉପକୂଳ

ପତଙ୍ଗର ନିଃସର୍ତ୍ତ ଆତ୍ମ ସମର୍ପଣ ପରି

ପ୍ରତାରଣା ଉଦ୍ଭାସିତ ହୁଏ

ସକାଳର ଖବର କାଗଜ ପୃଷ୍ଠାରେ !!




Rate this content
Log in