Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kailash Chandra Sahani

Romance Inspirational

3  

Kailash Chandra Sahani

Romance Inspirational

ପ୍ରେମ ପ୍ରତାରଣା

ପ୍ରେମ ପ୍ରତାରଣା

1 min
556


ପ୍ରେମ ହେବା ଏତେ ସହଜ ନୁହଁଇ

ମରମ ତଳର ଫୁଲ,

ସେଇ ପ୍ରେମ କେବେ ପ୍ରତାରଣା ଜାଲେ

ପାଲଟେ ନିଆଁର ଝୁଲ ।


ଜୀବନତ ଏକ ସୁକୁମାର ଗଛ

ଫୁଲ ଫଳେ ହସୁଥାଏ,

କେବେ ଅଦିନର ବଇଶାଖୀ ଝଡେ

ଭୂମିରେ ସେ ଲୋଟୁଥାଏ ।


ଚାରି ଚକ୍ଷୁ ଯେବେ ମିଳନ ହୁଅଇ

ହୃଦୟ ତ ଝୁରୁଥାଏ ,

ଦୁଇ ଟା ହୃଦୟ ଏକାକାର ହେଲେ

ମନଟା ଚଗଲା ହୁଏ ।


ପ୍ରେମ ସମ୍ଭାଷଣ ପ୍ରେମର ଦହନ

ମନ ନୀରବରେ ସହେ ,

ଗୋପନ ମିଳନ ପାଇଁ କେ ଉଚ୍ଛନ୍ନ

ଉଜାଗରେ ରାତି ପାହେ ।


ବସନ୍ତ ମଳୟ ପୁଲକ ଜଗାଏ

ଚାନ୍ଦିନୀ ଚେତାଏ ମନ ,

ପ୍ରେମ କରି ଦିଏ ଚେତନାକୁ ଅନ୍ଧ

ମନରେ ଜାଗଇ ସ୍ବପ୍ନ ।


ଯେତେ ବାଧା ଯେତେ ବାଦ ଅପବାଦ

ପାରେନି ମନକୁ ଟାଳି ,

କଳଙ୍କ ପସରା ମଥାପରେ ବୋହି

କିଏ କରେ ଜପାମାଳି ।


ଦିନ ପରେ ଦିନ ପାଣି ପରି ବହେ

ମିଳନର ନିଶା ଘାରେ,

ଅଳପ ଦିନରେ ଗଳପ ଅନେକ

ମିଳନରେ ପ୍ରେମ ସରେ ।


ଆସେ ପ୍ରତାରଣା କରେ ବାଟବଣା

ଟିକେ ଦେହ ସୁଖ ପାଇଁ ,

ଦେହର ଡହକ ମନର ମହକ

ମିଳନର ଗୀତି ଗାଇ ।


କେତେ ଯେ କୁଆଁରୀ ମାଆର ଜୀବନ

ଅକାଳରେ ଝରିପଡେ,

କେତେ ଯେ କଅଁଳା ଶିଶୁ ବାଟେ ପଡି

ଅସମୟେ ଦେହ ଛାଡେ ।


ପ୍ରେମ ପ୍ରତାରଣା ଲୁଚକାଳି ଖେଳ

ଜୀବନକୁ ଦିଏ ଜାଳି ,

କାଲି ଯେ ପ୍ରେମିକା ଆଜି ଖାଏ ଧୋକ୍କା

ସହେ ନିନ୍ଦା ମାଡ ଗାଳି ।


ଦୁନିଆଁ ଆଖିରେ କଳଙ୍କିନୀ ସାଜି

ଅକାଳେ ପଡେ କେ ଭାଜି,

କିଏ ଆଇନ୍ ର ଜାଲରେ ଫସଇ

ବୟସ ତା ଯାଏ ହଜି ।


ପ୍ରେମ ନୁହେଁ ଖାଲି ଦେହର ମିଳନ

ପ୍ରେମ ମନ ତଳ ମଧୁ

ପ୍ରେମରେ ନ ଥାଏ କଳଙ୍କ କାଳିମା

ସିଏ ତ ଅତଳ ସିନ୍ଧୁ !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance