Puspanjali Sahu

Fantasy

4.6  

Puspanjali Sahu

Fantasy

ସମ୍ପର୍କ

ସମ୍ପର୍କ

1 min
249


ତୁମେ ମୋ ପାଇଁ ଯେତେଦିନ ଥିଲ ଅଜଣା

କେହି କେବେ ପଚାରି ନଥିଲେ ମତେ

ମୁଁ କିଏ ?

କଣ କରେ ?

କେଉଁଠି ରୁହେ ?

ଆଉ କଣ ମୋ ଠିକଣା ?

ହେଲେ ତମେ ଯେବେଠୁ ପଶି ଆସିଲ ମୋ ଜୀବନକୁ

ଏବେ ସମସ୍ତେ ଜାଣିବା ପାଇଁ ଆଗ୍ରହୀ

ତୁମ ପରିଚୟ

ତୁମ ସହ ମୋ ସମ୍ପର୍କ

ତୁମେ ମତେ କେମିତି ଭଳପାଇଲ ?

ଆଉ ସତରେ କଣ ତୁମେ ଜାଣ ମୋ ଅନ୍ଧାରୀ ଅତୀତକୁ !!


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy