Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhusmita Prusty

Horror

3  

Madhusmita Prusty

Horror

ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି

ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି

1 min
237


ଘନ ଅନ୍ଧକାରେ ମଧ୍ୟ ରାତ୍ରିଟାରେ

ଦରଜା ପିଟିଲା କିଏ,

ପଚାରି ପଚାରି ଥକିଗଲି ପଛେ

ଉତ୍ତର ନଦେଲା ସିଏ |


ପାଶେ ଥିଲେ ମୋର ମାଆ ଓ ଭଉଣୀ

ଲାଗୁଥିଲା ଭାରି ଡ଼ର,

ମନେ ଶଙ୍କାଥିଲା ଭୂତ,ପ୍ରେତ ଅବା

ନିର୍ଜନ ରାତ୍ରିର ଚୋର |


ଫୋନ ମାଧ୍ୟମରେ ଜଣାଇଲି ମୁହିଁ

ଘର ଅନ୍ୟ ସଦସ୍ୟଙ୍କୁ,

ଡ଼ରରେ କେବେ ମୁଁ ଦରଜା ନଖୋଲି

ଚାହିଁଥିଲି ଝରକାକୁ |


କାକା,କାକି ଆସି ଝରକା ବାଡେଇ

ଡାକିଲେ ମୋ ନାମ ଧରି,

ଶବ୍ଦ ନବାରି ମୁଁ କବାଟ ଖୋଲିଲି

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ନାମ ସ୍ମରି |


ଅନ୍ଧକାର ଥିଲା ଦରଜା ପାଖରେ

କେହିତ ନଥିଲେ କାହିଁ,

ପୋଖରୀ ବନ୍ଧରୁ ଚିତ୍କାର ଶୁଭିଲା

କାକା,କାକୀ ଗଲେ ଧାଇଁ |


କାହାକୁ ନପାଇ ନିରାଶ ସେ ହେଲେ

ଫେରିଲେ ଘରକୁ ତାଙ୍କ,

ରାତ୍ରି ପାହିଗଲା ଅନିଦ୍ରା ଭୟରେ

ଛାତି ହେଲା ଧକଧକ |


ସେଦିନ ରାତ୍ରିରେ ଛାତର ଉପରେ

ଅତିଥି ଯେ ଥିଲେ ଶୋଇ,

ରାତ୍ରି ସାରା କିଏ ଘର ଫାଟକକୁ

ଦେଉଥିଲା ଦୋହଲାଇ |


ବଖାଣି ବସିଲେ ତାଙ୍କ ଅନୁଭୂତି

ଘଟିଥିଲା ସବୁ ଯାହା,

ଶ୍ରାଦ୍ଧ ଭୁଲିବାରୁ ଏପରି ଘଟିଲା

ବିଜ୍ଞଜନ ବାଣୀ ଏହା |


ଘଟଣାଟି ଯେଉଁ ଦିନ ଘଟିଥିଲା

ସେଦିନ ଭୁଲିଲୁ ଶ୍ରାଦ୍ଧ,

ଆତ୍ମା ରୁପେ ଆସି ସୂଚିତ କରିଲେ

ମୁଣ୍ଡେ ନେଲୁ ଅପବାଦ |


ଜୀବନ ପଥରେ ଏମିତିକା ସ୍ମୃତି

ଭୁଲି ହୁଏନାହିଁ ମନୁଁ,

ବାଇଶି ବର୍ଷର ଅନୁଭୂତି ଏହା

ସାଇତିଛି ସେହି ଦିନୁ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Horror