Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

padmaja pati

Horror Others

3  

padmaja pati

Horror Others

ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି

ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି

1 min
176


ପିଲାଦିନେ ନିତି ଶୁଣୁଥିଲି ଗପ ଲାଗୁଥିଲା ସତ ପରି

ବୁଢ଼ୀ ଅସୁରୁଣୀ,ଭୁତପ୍ରେତ ସଙ୍ଗେ କେତେ ରାଜା,ରାଣୀ, ପରୀ ।


ଭୂତ ଗପ ଶୁଣି ଲାଗୁଥିଲା ଡର ଭାବି ଭାବି ତା'ର କଥା

ଧଳା ଲୁଗା ସଙ୍ଗେ ମୁକୁଳା କେଶକୁ ଦେଖି ଘୁରୁଥିଲା ମଥା ।


ସତେକି ଭୂତଟି ଉଭା ହୋଇଅଛି ଆମର ଦାଣ୍ଡ ଦୁଆରେ

ମାଆ ମାଆ ବୋଲି ବିକଳେ ଡାକି ମୁଁ ପଣତ ତା' ଭିଡ଼ିଧରେ ।


କେତେ ସରାଗରେ କହୁଥଲା ମାଆ ଏଡିକି ଡରୁଆ ତୁହି

ଏମିତି ହେଲେ ତୁ ଏଇ ସଂସାରରେ କେମିତି ପାରିବୁ ରହି?


ଭୂତ ଫୁତ କିଛି ନାହିଁ ଏ ଜଗତେ, ଆମ କର୍ମଭୂମି ଏତ

ଯୁଆଡେ ଚାହିଁବୁ ଦିଶିଯିବ ତୋତେ ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କର ନେତ ।


ଅଭୟ ଦିଅନ୍ତି କାଳିଆ ସାଆନ୍ତ ସିଏ ପରା ଆମ ସାହା

ପତିତ ପାବନ ବାନା ଉଡୁଅଛି ମନରେ ନିରେଖି ଚାହାଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Horror