Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Drama Horror Tragedy

3  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Drama Horror Tragedy

ବନ୍ଧୁକ ମୂନରେ ଜୀବନ

ବନ୍ଧୁକ ମୂନରେ ଜୀବନ

1 min
379


ବିଜନ ସେ ପଥେ 

ଇସାରାରେ ମୋତେ

କେହି ଜଣେ ଡାକିଦେଲା

ଭାବିଲି ସେ ମୋର ଅତି ଆପଣାର

କାହିଁ ଡାକି ଛପି ଗଲା ।


ଧୀରେ ଧୀରେ ସେଇ

ଦେଖି ଦେଖି ଛାଇ

ଆଗକୁ ବଢେଇ ପାଦ

ତା ପାଶେ ମିଳନ୍ତେ

ବନ୍ଧୁକ ଦେଖେଇ 

କହିଲା କି ଅଛି ଦିଅ ।


ବନ୍ଧୁକ ଆଗରେ ବାନ୍ଧି ହେଇ ଗଲା

ନିରୀହ ଜୀବନ ଯେବେ

ଡାକିଲି ଆରତେ ରଖ ହେ ସାଆନ୍ତେ

ରଖ ହରି ଶରଣାଗତେ । 


ଖାଇବାକୁ ଶେଷେ ବେକାରୀ ଯୁବକ

ଏଇ ଧନ୍ଦା କରି ଆଶ

ଦେଶ ଓ ଯଶର ନିନ୍ଦା କରିଥାନ୍ତି

ମିଳେଯେତେ ଅପଯଶ ।


Rate this content
Log in