Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Drama Romance Classics

4.5  

ବି. ନିରୁପମା

Drama Romance Classics

ସେଦିନୁ ଗଲାଣି ଦମ୍ଭ

ସେଦିନୁ ଗଲାଣି ଦମ୍ଭ

1 min
472



ଯେଉଁ ଦିନୁ ତୁମ ସହ ଭାବ ହେଲା

ସେଦିନୁ ଗଲାଣି ଦମ୍ଭ ,

ଯମୁନାକୁ ଆଉ ଯାଇପାରୁ ନାହିଁ

ଘେନି କରି କାଖେ କୁମ୍ଭ ।


ଶୁଣୁଅଛି ଯେତେ କଟୁ କଥାମାନ

କି ବୋଲି ବୋଲିବି କୁହ ,

ନିନ୍ଦା,ଅପବାଦ ସହି ସହି ଯେତେ

କ୍ଷୀଣ ହୋଇଲାଣି ଦେହ ।


ତୁମ ସହ ଯଦି ଲୀଳା ରଚିବାକୁ

ହୋଇଅଛି ମୋର ଜନ୍ମ ,

ଏତେ ଉଲୁଗୁଣା ସହିବାକୁ ଜମା

କରିନି ତ ମନ୍ଦ କର୍ମ ।


ଏ ଗୋକୁଳ ସାରା ଭିନ୍ନ ନଜରରେ

ଦେଖନ୍ତି କାହିଁକି ତେବେ ,

କୁହ ଆହେ କୃଷ୍ଣ-ପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଧିକାର

ପାଇବି ମୁଁ ଆଉ କେବେ !!


Rate this content
Log in