Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଇଂ ଶୁଭ୍ରାଂଶୁ କୁମାର ବେହେରା

Abstract Drama

4  

ଇଂ ଶୁଭ୍ରାଂଶୁ କୁମାର ବେହେରା

Abstract Drama

ବିଭତ୍ସ ସ୍ମୃତି

ବିଭତ୍ସ ସ୍ମୃତି

1 min
383


ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି

ଜୀବନଟା ନିଶିଥରେ ଥାଉ ପଛେ ବୁଡି

କିନ୍ତୁ କଳ୍ପନାର ସୂର୍ଯ୍ୟୋଦୟ ହୋଇଅଛି

ପୁଣି ତୁଚ୍ଛା ମିଛରେ ପାହିଅଛି ରାତି ...

ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ।


ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ...

ବିଶ୍ଳେଷଣେ କମ୍ପଇ ଧମନୀ ଓ ଶୀରା

ବାସ୍ତବରୁ ଅନେକ ଦୂର ସେ କଳ୍ପନା

ବିଶ୍ଵାସ ଯେ ଯାଇଥିଲା ମାତି ...

ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ।


ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ...

ଦୀପଶିଖାଟିଏ ପ୍ରଯତ ପ୍ରେମର

ନିଃସ୍ୱାର୍ଥ ଆଶାର ବିଶୁଦ୍ଧ ଘୃତ୍ଯରେ

ଢଳ ଢଳ ହୋଇ ଜଳୁଥିଲା ନିତି ...

ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ।


ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ...

ବସା ଅବା କି ନିଶା କେଜାଣି

ଅଜସ୍ର ପୁଲକେ ଲଙ୍ଘି କାଳର ନିଶୁଣି

ଅନେକ ଅମାନିଶି ଯାଇଥିଲା ବିତି ...

ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ।


ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ...

କସ୍ତୁରୀ ଗନ୍ଧର ରହସ୍ଯେ ସଂଜ୍ଞାନ

ଗନ୍ଧ ମାଧୁରୀର ଅନ୍ତରାଳେ

ଥିଲା ମାୟା ମରିଚିର ଭ୍ରାନ୍ତି ...

ବିଭତ୍ସ ସେ ମଧୁଭ୍ରାନ୍ତିର ସ୍ମୃତି ।


( ପ୍ରଯତ : ସଂଯତ ପବିତ୍ର)


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract