Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kumarlal Rana

Horror Thriller

4.0  

Kumarlal Rana

Horror Thriller

ଭୋକିଲା ପେଟ

ଭୋକିଲା ପେଟ

1 min
262



ଦୁଃଖରେ ପଡିଛି ସଙ୍କଟ

 ନାହିଁ  ମୁଖେ  ଦାନା 

ଅରଜି     ଅଛି ଜୀବନେ

ସଢୁଛି କାମନା ।


ସ୍ୱାମୀ ମୋର କର୍ମ ଦୋଷେ

 ହତଭାଗୀ ଦୁଃଖ 

ବିନା  କାରଣେ  ଦେଖିଲେ

ଆତତାୟୀ ମୁଖ l


ନରକ ଯନ୍ତ୍ରଣା  ଦୁଃଖ 

 ଶରୀର ପାରୁଶେ

ଘେରିଛି  ଜୀବନେ

ହାହାକାର କରି   ରୋଷେ l


ଭୋକିଲା ପେଟରେ 

 ମୋର ସଢୁଛି  ଜୀବନ

ସାରାଦିନ    ହାହାକାର

ମୋ  ଭାଗ୍ୟ  କଷଣ l

କାହିଁ ପାଇଁ ଲିହି  ଲିହି

ଅଛି   ଏ ଦୂଷଣ l


ପ୍ରାୟ ଆଠ ବର୍ଷ ହେଲା 

ମୁଇଁ ନିରିମାଖି

ଦୁଃଖ  ସଙ୍କଟ କାମନା  

 ହୋଇଅଛି ସାକ୍ଷୀ l


ଆତତାୟୀ ରୂପେ  କଷଣ ରେ ସ୍ୱାମୀ ମୋର 

ଜୀବନ  କାଟନ୍ତି ନର୍କ  ବନ୍ଦୀ ଗୃହେ   ସାର l

ମୁଁ ହତଭାଗିନୀ    ଗୃହ ଜୀବନରେ ମରେ

କେଉଁ   ହାତଭାଗା ଦୋଷଅଛି ଭାଗ୍ୟବରେ l


ନାହିଁ ଦାନା ପୂରା  ପେଟେ ଭୋକିଲା ଶରୀର l

ଚାଲୁଛି ସଂଗ୍ରାମ କର୍ମ  ହୁଏ  ହାହାକାର l

ହାହା   ଦୁଃଖ ମୟ ରାଶି  ପଡୁଛି ଶରୀରେ l

ଛାତିକି ପଥର କରି ରହିଛି   କବଳେ l



Rate this content
Log in