Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gyanendriya Dash

Horror

4.5  

Gyanendriya Dash

Horror

ହରର୍

ହରର୍

1 min
345



ବଢ଼େପୁରୁଁ ଦିନେ ଉଠି ପଡ଼ଲିଁ

ଭୋର୍ ଚାଏରଟା ବଜେ ନ,

ନିଁଦ ନାଇଁ ହେଲା ସଖାଲ୍ ତକ୍

ଜଲଦି କାଠି କରି ଦେଲିଁ ନ ।


ପରସଁସା ପାଏଲିଁ ମାଇକିନାର୍ ନୁ

ଏତକି ଜଲଦି କେନ୍ତା ଉଠଲ,

ଜଲଦି ଉଠମି ଏଥର କହେଲିଁ

ଝୁମୁରା ଥିଁ ହେଲିଁ କଲବଲ ।


ବାର ବାଜିଗଲା ଜଲଦି ଜଲଦି

ଭାତ୍ ମୁଠେ ଦେଲିଁ ଖାଇ,

ଏକସୁରିଆ ଦଉଡ଼ିଲିଁ ଖଟକେ

ପଡ଼ମି ବଲିଁ ଟିକେ ସୁଇ ।


ସୁଇ ପଡ଼ଲିଁ ଗହିର ନିଦେଁ

ଦେଖଲିଁ ଗୁଟେ ସପନ୍,

ସପନ୍ ଦେଖିକରି ସରମି ଗଲିଁ

ଉଡ଼ିଗଲା ମୋର ପରାନ୍ ।


ଟଁଢ଼େଇ ଆଏ କି ପେତେନ୍ ଆଏ

ମୋର୍ ଆଗଆଡ଼େ ଠିଆ,

ଡରି ମରିକରି ଜୁହାର୍ କଲିଁ

ଉଡ଼ିଗଲା ମୋର୍ ହିଆ ।


ଚକୁ ଭୁଜାଲି ଟଁଗିଆ ଧରି

ଡରେଇ ଦେଲା ମତେ,

ଦିହି ମୁଡ୍ ମୋର୍ ଥରି ଯାଉଥାଏ

ମାଇକିନାର୍ ରଡ଼ି ସୁଇଛ କେତେ ।


ଚାଏଁ କରି ନିଦ୍ ଭାଗିଁଗଲା ସଥେଁ

ଛାତି ନ ଥୁକଲିଁ ମୋର୍,

ସପନ୍ ଟେ ଦେଖଲିଁ ମାଏ କି ସଥେଁ

ଇଟାକେ କହେସନ୍ ହରର୍ ।


      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Horror