Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pravatirani Mohanty

Horror

4  

Pravatirani Mohanty

Horror

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା

1 min
482


ଏଇ ନୀଳ ନିଳିମାର ଆକାଶ ବୁକୁରେ

    ଚାନ୍ଦଡାକେ ହାତ ଠାରି

ପାରିିବେନି ଦେଇ ଏଈ ହାତେ ମୋର

    ଶୀତଳ ଯୋଛନା ଭରି ।


ଆଞ୍ଜୁଳାରେ ମୋର ପ୍ରୀତି ପ୍ରଣୟର

    ବାସ୍ନା ଭରା ସୁବାସର

ତୁମେ ସାଥୀ ଆଜି ଥାଅ ଯେଉଁଠାରେ

    ମନେପଡେ ବାରମ୍ବାର ।


କଳକଂ କାଳିମା ଲେପି ହେଇଯାଉ

    ମୋର ଏ ଚଲାପଥରେ

ଲିଭିିିଯାଉ ମୋର ଜୀବନ ପ୍ରଦୀପ

    ଥିବି ମୁଁ ତୁମ ସାଥିରେ ।


ପାଉଁଁଶ ମୁଠାଏ ହୋଇଯିବି ଯେବେ

    ବାୟୁ ତରଙ୍ଗର ଦେହେ

ଅତୃପ୍ତ ଆତ୍ମା ଖୋଜି ବୁଲୁଥିବ

    ତୁମକୁ ମୁଁ ଭଲପାଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Horror