Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kshitish Jena

Abstract Horror Inspirational

4  

Kshitish Jena

Abstract Horror Inspirational

ଅଂଶୁଘାତର ପ୍ରତିକାର

ଅଂଶୁଘାତର ପ୍ରତିକାର

1 min
397


ମଉସା ମାଉସୀ ସଭିଙ୍କୁ

ମୋର ରହିଲା ରାଣ

ପ୍ରତିକାର ଅଂଶୁଘାତର

କାମେ ଲାଗିବ ଜାଣ।


ଦିନ ବଡ଼ ହୁଏ ଗ୍ରୀଷ୍ମରେ

ହୁଏ ପ୍ରଚଣ୍ଡ ଖରା

ସୂରୁଜ ହୁଅନ୍ତି ନିକଟ

ଶୁଷ୍କ ହୁଅଇ ଧରା ।


ଶୁଖିଯାଏ ଜାଣ ଖରାରେ

ଖାଲ କେନାଲ ନଈ

ପାଣି ଟୋପେ ପାଇଁ ବୁଲନ୍ତି

ଶୋଷେ ବଳଦ ଗାଈ ।


ପ୍ରଖର ଖରାରେ ହୁଅଇ

ଅତ୍ୟଧିକ ଗରମ

ଅଧିକ ଖରାରେ କରନି

କେବେ କଠିନ କାମ ।


ଖାଲି ପାଦେ କେବେ ନଯାଅ

ପାଦେ ପିନ୍ଧ ଚପଲ

ସାଙ୍ଗେ ନିଅ ପାଣି ବୋତଲ

ଦେହ ରହିବ ଭଲ।


ଯଦି ତୁମେ ରଖ ମସ୍ତକେ

ଓଦା ଗାମୁଛା, ଟୋପି

ଭୟେ ଖରା ଯିବ ଦୂରେଇ

ଛୁଇଁବନି କଦାପି ।


ସାଙ୍ଗେ ନିଅ ଛତା ସର୍ବଦା

କେବେ ନଯାଅ ଛାଡ଼ି

ଶୋଷ ହେଲେ ତୁମେ ଚୋବାଅ

ତରଭୁଜ, କାକୁଡି ।


ଖରାଦିନେ ପିନ୍ଧ ସର୍ବଦା

ଦେହେ ହୁଗୁଳା ଜାମା

ବାହାରକୁ ଗଲେ ଖରାରେ

ପିନ୍ଧ କଳା ଚଷମା ।


ମୁଣ୍ଡ ବୁଲାଇବ ଖରାରେ

ଚଢ଼ନାହିଁ ପର୍ବତ

ବାହାରୁ ଆସିଲେ ଘରକୁ

ପିଅ ଲେମ୍ବୁ ସର୍ବତ ।


କୋଠାଟିଣ ଘର ଉପରେ

ଢାଳ ନିଇତି ପାଣି

ଖରାଦିନେ ପିଅ ପ୍ରଚୁର

ଘୋଳଦହି, ତୋରାଣୀ ।


ବରଫ ବୋଳନା କଦାପି

ଅଂଶୁଘାତ ରୋଗୀଙ୍କୁ

ଶୀଘ୍ରକର ନେବା ବ୍ୟବସ୍ଥା

ଡାକ୍ତରଙ୍କ ପାଖକୁ ।


ପଥିକଟି ଶୋଇ ପଡ଼ଇ

ଥିଲେ ବୃକ୍ଷର ଛାଇ

ଜଳଛତ୍ର କର ବାଟରେ

ମୋର ଭଉଣୀ ଭାଇ ।


ଧ୍ୟାନ ଦିଅ ଏହି କଥାରେ

ଭୁଲି ନଯାଅ ଜାଣି

ଅଂଶୁଘାତ ଯିବ ଦୂରେଇ

ମନେରଖ ମୋ ବାଣୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract