Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Satyanarayan Sahoo

Horror Romance Action

4  

Satyanarayan Sahoo

Horror Romance Action

ଅସରା ବରଷା ରାତିର କଥା

ଅସରା ବରଷା ରାତିର କଥା

1 min
243



ଗୋଟାଏ ଅସରା ବରଷା ରାତିର

 କାହାଣୀ କହୁଛି ଆଜି

ଅତି ହନ୍ତସନ୍ତ ହୋଇଲି ସେଦିନ

ବରଷା ରେ ଭିଜି ଭିଜି । 

ଅପରାହ୍ନରେ ମୁଁ ଚାଲି ଯାଇ ଥିଲି

ବଜାର ପାଖ ଅଞ୍ଚଳ

ଫେରିବା ବେଳକୁ ଅନ୍ଧାର ରାତି କୁ

ବରଷା ବତାଷି କାଳ ।

ସାଜି ଉଭା ହୋଇ ରୋମ ଟାଙ୍କୁରାଇ

ଗରଜି ଆସିଲା ଧୀରେ

ଆଗକୁ ବଢ଼ିବା କିବା ଅଟକିବା

ନହେଲା ମୋର ସେଠାରେ ।

ଦେହ ରେ ଥଣ୍ଡା କାଶ ଜ୍ଵର ହୋଇ

ପୁଣି ବରଷା ରେ ଭିଜି

ଘରକୁ ନ ଫେରି ବାଟରେ ଅନ୍ଧାର

ରାତି ରେ ଚାଳିଆ ଖୋଜି ।

ନିରାଶ ହୋଇଲି ଅପରାଧୀ ମାନେ 

ବୁଲୁ ଥାନ୍ତି ସେ ରାତିରେ

ଘରକୁ ଫେରିବା ବେଳକୁ ଅନ୍ଧାର

ରହି ବଇଁ କେଉଁ ଠାରେ ।

ବାଟରେ ଅନ୍ଧାର ପୁଣି ଯେ ମଶାଣୀ

ଥାଏ ଯାହା ଭୟ ଙ୍କର

ଭୂତ ପ୍ରେତ ଆଉ ପିଶାଚ ଡାହାଣୀ

ଯୋଗୁଁ ବଢେ ଭୟ ମୋର ।

ନମସ୍କାର କରି ଠାକୁର ସୁମରି

ଭିଜି ଭିଜି ଧାଇଁ ଧାଇଁ

ସବେଗେ ଘରକୁ ଫେରି ଆସିଲି ମୁଁ

ଅସରା ବରଷା ଚାହିଁ ।


Rate this content
Log in