Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sameer Kanhar

Abstract Children Stories Horror

3  

Sameer Kanhar

Abstract Children Stories Horror

ସମ୍ପର୍କ

ସମ୍ପର୍କ

1 min
276


ସମ୍ପର୍କ ର ଅର୍ଥ ହଜି ସାରିଲାଣି                         

ସ୍ୱାର୍ଥପର ଦୁନିଆଁରେ,                         

ବିନା ସ୍ୱାର୍ଥରେ ସମ୍ପର୍କ କେହି ଯେ                       

ରଖେ ନାହିଁ କାହା ଠାରେ ।


କାହା ସହିତ ରଖିଲେ ସମ୍ପର୍କକୁ                        

କେତିକି ଲାଭ ହୋଇବ,                        

ଲାଭ କ୍ଷତିକୁ କଳନା କରି ଯେ                          

ସମ୍ପର୍କକୁ ଯୋଡ଼ା ଯିବ ।


ପାର୍ଥବ ଲାଭ ନ ହୋଇ ପାରିଲେ                         

ସମ୍ପର୍କ କାହିଁ ବଢିବ ,                      

ଅଯଥାରେ ଯେ ସମୟ ଅପଚୟ                        

ସମ୍ପର୍କ କି ଲାଭ ହେବ ।


ସ୍ନେହ ଶାନ୍ତିପ୍ରୀତି ଯେ ମୂଲ୍ୟହୀନ                         

ସ୍ୱାର୍ଥପର ଦୁନିଆରେ,                       

ସ୍ବାର୍ଥ ଯଦି କିଛି ନୋହିବ ହାସଲ                        

କି ଲାଭ ସେ ସମ୍ପର୍କରେ ।


ଅମୂଲ ମୂଲ ଯେ ଅଟଇ ସମ୍ପର୍କ                          

ବୁଝିବାକୁ କେହି ନାହିଁ,                       

ସ୍ବାର୍ଥ ଯଦି କିଛି ନୋହିବ ହାସଲ                         

କି ଲାଭ ସମ୍ପର୍କ ଥାଇ ।

            


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract